Anbefalte innlegg

kjøpte et ratt av en s4 b5 nu,så sku fått tak i en adapter så jeg får satt det i audi 80`n min.

noen som vet hvor eller hvem som skaffer dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker med jevne mellomrom opp på eBay. Har ikke sett slike noe annet sted i alle fall (borsett fra når et lyst hode her på forumet har kjøpt slike på nettopp eBay for så å selge de videre her;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik ring, men har ikke peiling på hvor jeg har gjort av den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde blitt veldig glad hvis du fant den igjen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kikke neste gang jeg er i garasjen jeg! Men du har fortsatt slepering og alt mulig som er litt vanskelig å få til da. Men du har kanskje ikke airbag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo,jeg har airbag....

hmm....fanken å mye jeg må fikse da:p men den sleperingen som sitter på gamle rattet da?

har ikke tatt opp å sett enda,pga bilen står på lakkering nu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve dette på min a4, samme rattstammen som din tenker jeg. Men var så mye styr med slepering og airbagkontakt. Når jeg tenker meg om så driver jeg jo faktisk med det enda, bare at jeg skifta rattstammen istedet! Så slepering og alt det der må jeg også fikse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det jeg kan få tak i slepering da? og åssen type?

få tak i på møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helst kjøpe med rattet du har da. Det enkleste er helt klart å kjøpe et ratt som passer i utgangspunktet:)

 

Går vel sikkert an å få tak i på møller, men sleperingen passer ikke med hendlene for viskere og blinklys som står i bilen din fra før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm...trodde ikke det skulle være så vanskelig å få i et slik ratt. sett at det er så mange andre som har slik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags sportsratt er det som er enkelt å sette inn i en 80 b4 med airbag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.