Anbefalte innlegg

Hvor i Stavanger distriktet kan man få tak i nye orginale Audi deler utenom Audisenter på forus??

Møller bil på gandal har visst slutta å selge audi deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autospar har ein del audi deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar er vel forsvunnet fra Rogaland.

Jeg får i alle fall Audi deler hos Møller Bil, Egersund.

Rart de ikke kan bestille på Gandal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt på ganddal, men uten garanti. Samme med vw deler på audi, uten garanti. Nye regler som kom nå i januar mener jeg. Hvorfor ikke kjøpe på mb forus? Vi har samme prisene vet du. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar er vel forsvunnet fra Rogaland.

Jeg får i alle fall Audi deler hos Møller Bil, Egersund.

Rart de ikke kan bestille på Gandal.

 

Autospar i sandnes er konkurs ja og bra er det. De finnes enda på østlandet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar i sandnes er konkurs ja og bra er det. De finnes enda på østlandet da.

 

Hvorfor er det bra?

 

Om Møller selger deler med eller uten garanti for du har kjøpt dem "feil" plass er vel revnende likegyldig så lenge vi er i Norge og har reklamasjonsrett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det bra?

 

Om Møller selger deler med eller uten garanti for du har kjøpt dem "feil" plass er vel revnende likegyldig så lenge vi er i Norge og har reklamasjonsrett ;)

 

Fordi Autospar som var her hadde ikke peiling på hva de holdt på med. Solgte deler de ikke visste hva passet til, kundeservice som ikke lignet grisen. Har MANGE som har vært innom der å fått crappy service osv, kan gjerne nevne på PM hvis du vil ha spesifikt. :)

 

Autospar borte på østlandet har jeg derimot god erfaring med.

 

Ja, flott med reklamasjonsrett, men ikke alltid like lett å bevise hva som er hva i alle tilfeller og det er vell derfor man har garanti? Mange som ser for seg at pga reklamasjonsrett så får man rett alt på lik linje som garanti, men du vet like godt som meg petter at det ikke er slik det fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.