Audi 90 , typ 89, hel bil selges i deler

Anbefalte innlegg

Ok.Hvilken pris tenkte du for dette da? Jeg kan sjekke litt rundt om det er noen som drar forbi. Radiator er sikkert ikke det beste å sende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.Hvilken pris tenkte du for dette da? Jeg kan sjekke litt rundt om det er noen som drar forbi. Radiator er sikkert ikke det beste å sende...

 

kom med ett greit bud på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort interiør i denne eller? Gi meg et tilbud på disse sorte plastdekslene ved siden av føttene på begge sider hvis de er hele :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort interiør i denne eller? Gi meg et tilbud på disse sorte plastdekslene ved siden av føttene på begge sider hvis de er hele :)

 

ja det er sort... mangler stoler.. med sorte plastdeksler mener du da de innvendige "terskellistene" ut mot dørene eller: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er sort... mangler stoler.. med sorte plastdeksler mener du da de innvendige "terskellistene" ut mot dørene eller: klø :

 

Nei, terksellistene passer ikke på min coupe. Kun disse som er ved føttene opp A-stolpen/forskjermen innvendig. På førersiden sitter den blant annet bak panseråpneren.

Se her for bilde.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214918

 

Vet ikke hva jeg skal kalle dem jeg, sparkedeksler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne ståendes fortsatt om noen skulle trenge noe??: klø :

 

TLF 48271506:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.