Vårmønstring 1. mai med roadtrip til Flekkefjord. (Avreise Harebakken kl 09:45)

Anbefalte innlegg

Oprinnelig:Burde vi ikke prøve å få til en vårmønstring med litt kjøring i år?

Noen som vil være med på det? Jeg foreslår 1. mai, men går jo ann og ha det tidligere også hvis det er litt for lenge til..

Forslag til hvor vi kan være kjøre? Vi snakket litt på forrige lokalmøte om å samkjøre det med luftkjølt treffet i Mandal(?) Mener hvertfall at vi må få til noe!

 

25.04 Ja da håper jeg at så mange som mulig blir med på roadtrip til Flekkefjord til søndag. Foreslår at vi tar avreise fra Harebakken kl 08:45, da de som skal stille ut må "sjekke inn" kl 11, og vi bruker litt over 2t uten stopp (blir alltid noe venting før vi kommer oss avgårde). Er vi i rute, så passerer vi Kr. sand ca kl 09:20.

 

Og med dette har dere en god unnskyldning for å bruke noen timer på shining av bilen, istede for mye annet tull som dukker opp om våren:p

 

Håper så mange som mulig kan være med så klubben blir godt representert der nede.

 

Avreise er altså flyttet en time frem til 09:45

 

Link til side http://www.facebook.com/event.php?eid=158956624148581

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Første gang :)

 

1.mai høres fint ut! Men håper det blir noe før det også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i NAF Motorsport Flekkefjord arrangerer i år som tidligere år treff 1.mai i Flekkefjord sammen med Agder Gatebilklubb.

Utstilling og drifting på NBF godkjent bane.

Ta dere en roadtrip vestover 1.mai. Over 1000 besøkende i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kanskje vi skulle satse på det? Er jo en grei roadtrip det, et par timer fra arendal.. Er jo ikke så lenge til nå, så burde kanskje få planlagt litt nå, slik at det ikke blir bare i siste liten. Som det ofte blir..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er 1. post oppdatert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg slenger meg med på dette:) må bare se hvordan jeg ligger an med tanke på bil: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve men vet ikke helt om det passer den dagen enda,men dere får tute forbi huset mitt og på vei ditt,. se etter masse vw biler langs høyre side av e-39 2minutt før Lyngdal inn ;) heheh på ei lang slette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne litt jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke er noen som skal stille ut bilen sin, så foreslår jeg at vi drar en time senere. Hvis man skal stille ut, så er man nødt til å være der frem til kl17. altså 6t.

 

Så hvis det er ingen som gir beskjed om at de skal stille ut bilen, så tar vi avreise fra harebakken 09:45.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke er noen som skal stille ut bilen sin, så foreslår jeg at vi drar en time senere. Hvis man skal stille ut, så er man nødt til å være der frem til kl17. altså 6t.

 

Så hvis det er ingen som gir beskjed om at de skal stille ut bilen, så tar vi avreise fra harebakken 09:45.

 

EDIT: etter nærmere lesing så ser jeg hva du mener,men var ikke helt lett og skjønne med en gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fordi hvis man skal stille ut bilen, så må man være der kl 11. Og man må være der til kl 17, altså 6t. Noe jeg synes ble litt vel lenge.. Og siden jeg ikke hadde hørt at noen av oss skulle stille ut, så gjorde jeg det sånn:) Slenge du deg med? Virker ikke som det blir så mange:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, sh**. Leit å høre. Er det ingen andre som kommer heller? Synes det har vært dårlig med respons her når noen tar initiativ til å dra igang noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, sh**. Leit å høre. Er det ingen andre som kommer heller? Synes det har vært dårlig med respons her når noen tar initiativ til å dra igang noe...

 

vi er som regler træge i ræva her i sør ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ventet var det bare meg som møtte opp på harebakken søndag morgen. Så også bare en klubbil der nede, noe jeg synes var litt dårlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ventet var det bare meg som møtte opp på harebakken søndag morgen. Så også bare en klubbil der nede, noe jeg synes var litt dårlig..

 

ja blir desverre ikke overrasket.hadde jeg hatt en brukans bil hadde jeg slått følge,men får bli neste gang det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.