Nytt garasje besøk hos SS-Racing

Anbefalte innlegg

 

Vi skal prøve så raskt som mulig å få til et møte hos Stig og SS-Racing da det andre måtte avlyses.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor denne kommer fra, men den hører muligens egentlig ikke hjemme her?

 

Forteller liksom ikke veldig mye dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Vi skal prøve så raskt som mulig å få til et møte hos Stig og SS-Racing da det andre måtte avlyses.

 

 

Beklager at det ikke er satt inn riktig overskrift. : bh :

Har ikke helt lært meg dette hvordan vi legger inn fra hovedsiden sin nyhets link :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøst deg med at du ikke er den eneste, jeg bommet også...

 

Jeg fjernet merket slik at ikke nyheten kan diskuteres her...og legger den på lokallagets side, ikke hovedsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøst deg med at du ikke er den eneste, jeg bommet også...

 

Jeg fjernet merket slik at ikke nyheten kan diskuteres her...og legger den på lokallagets side, ikke hovedsiden.

 

Jeg har trodd at når jeg er pålogget på lokalags siden og legger inn nyheter skal dette komme på lokalags forum siden når jeg krysser for forum, men slik er det jo ikke.

Må vi gå bare på forumet å legge inn nyheter også? eller er det en mulihet for direkte kobling fra lokallags siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde også at det havnet på lokallagsdelen av forumet, men den gang ei...

 

Kanskje Andreas kan gjøre noe med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle nyheter på lokallags sidene havner her...så de må flyttes manuelt....har allerede nevt det for Andreas at det burde være mulighet å få de rett under lokallaget.Flytter denne til rett lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle nyheter på lokallags sidene havner her...så de må flyttes manuelt....har allerede nevt det for Andreas at det burde være mulighet å få de rett under lokallaget.Flytter denne til rett lokallag

 

Takk for hjelpen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.