#51 Skrevet September 10, 2012 Har du bremsekalipper venstre bak i fungerende stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 11, 2012 Har du bremsekalipper venstre bak i fungerende stand? Nei bare Høyre bak som var ok på denne bilen desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 11, 2012 Har du blinlyshendelen og heile den sulamitten? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 12, 2012 Har du blinlyshendelen og heile den sulamitten? Pris? Den er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 14, 2012 Denne bilen hadde vel Airbag- har du rattdekselet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 14, 2012 Ja hvis d er ratt airbaggen du tenker på så har jeg. 200 kr + frakt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 27, 2012 Ble rattet solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 28, 2012 Om plastikken under frontlyktene og den delen langs staget i bunn av radiatoren, der utetemperaturmåleren skal sitte er helt, er jeg interessert i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 2, 2012 Ble rattet solgt? Har lett, men finner det ikke. Så frykter at rattet ble med i containeren når jeg ryddet i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 2, 2012 Om plastikken under frontlyktene og den delen langs staget i bunn av radiatoren, der utetemperaturmåleren skal sitte er helt, er jeg interessert i det. Om det er listen som sitter under frontlyktene du mener så har jeg to par med disse, et som er blått og et som er grønt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 2, 2012 Har du bra listene nederst på dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 2, 2012 Har du bra listene nederst på dørene? Må nesten sjekke om det skulle bli aktuelt, men mener at listene er i bra stand. Foretrekker å selge dem med dørene da... Kan få dem meget billig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 2, 2012 Dører trenger e ikke,bare lister:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 3, 2012 Om det er listen som sitter under frontlyktene du mener så har jeg to par med disse, et som er blått og et som er grønt. Jeg tenker på det som virker som et skjold mot møkk ol. som måtte komme inn i motorrom, det er vanlig mørk plastikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 3, 2012 Jeg tenker på det som virker som et skjold mot møkk ol. som måtte komme inn i motorrom, det er vanlig mørk plastikk Har jeg dessverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 3, 2012 Har jeg dessverre ikke Ok, det vises på bildet av bilen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 3, 2012 Hadde du solgt motoren? (Jeg trenger stramme-mekanismer til dynamoreima). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 3, 2012 Ok, det vises på bildet av bilen da:) Lenge siden bildet er tatt :-) - - - Updated - - - Hadde du solgt motoren? (Jeg trenger stramme-mekanismer til dynamoreima). Ja motoren er solgt komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 21, 2012 B U M P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mars 3, 2013 Så du hadde en zender spoiler til front fanger til 80 b4 i en gammel tråd.. Har du denne enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...