trenger virkelig litt flyttehjelp

Anbefalte innlegg

hallo godtfolk

etter å bodd i en falleferdig leilighet i 2 mnd så skal jeg flytte til fredrikstad sentrum 4 minutter fra der jeg bor nå og lurte på om det er noen suuupersnille her inne som kan hjelpe en desperat sjel.

vi kjenner ingen her nede som kan hjelpe oss å bære og vi får den nye leiligheten onsdag den 30 og må ut innen 1 april i den vi bor i nå..

 

kjerringa har fått en rygg og nakkeskade nylig og jeg har ikke sjans til bære alt alene og ser dette som siste mulighet eller alternativ og tigge her inne:p

 

finnes det fortsatt noen med et stort hjerte hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes det helt sikkert. Hvis du i tillegg opplyser hvilken etasje du skal ut av og hvilken etasje du skal inn i, så er det sikkert flere som tør å melde seg, dersom det ikke er HELT avskrekkende. Har selv brent meg på å si ja til å hjelpe en bekjent. Han glemte å fortelle at han skulle ut av 4. etg. og inn i 3. etg. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes det helt sikkert. Hvis du i tillegg opplyser hvilken etasje du skal ut av og hvilken etasje du skal inn i, så er det sikkert flere som tør å melde seg, dersom det ikke er HELT avskrekkende. Har selv brent meg på å si ja til å hjelpe en bekjent. Han glemte å fortelle at han skulle ut av 4. etg. og inn i 3. etg. :P

 

hehe..det er en grunn til at jeg glemte å nevne det kanskje hehe..neida

 

trenger hjelp ut av 1 etasje men skal opp i 4 etasje i neste leilighet.er ikke så mye tungt men for uhåndterlig for en person liksom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg ikke vært på jobb i Gol.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er det snakk om da? Jeg har egentlig en litt gåen rygg sjøl om dagen, men hvis det kniper skikkelig for dere kunne jeg sikkert vært behjelpelig et par timer på kvelden imorra, KANSKJE litt etter 20.00 idag også. Har da også bil som det er litt plass i hvis det trengs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det imorgen det er snakk om da, eller har du holdt på idag?

Kan hjelpe til etter jobb imorgen jeg, er ferdig på jobb kl 15.00, så kan sikkert klare å være i fr.stad rundt 16.00 om det kunne passe?

Si ifra isåfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe flytting idag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for tilbudene.mistet nett dagen før flytting startet og på grunn av sykdom har jeg ikke vært aktiv her inne...setter virkelig pris på at dere tilbøy dere å hjelpe og skal være glad dere slapp hehe.tøffeste flyttelassene jeg har hatt hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.