#1 Skrevet April 2, 2011 En ny spottingstråd? For intern varsling for Mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2011 Og da tar jeg jomfruinnlegget! Sivil Politi spotta ved Statoil Menkerud ( lurer sikkert rundt omkring i lillehammer idag) Sølv Passat .... tok etter en bil som passerte litt vel fort forbi dem: flau : er glad jeg kom fra Ica`n og skulle på statoil`n For jeg kjørte med full muring på lysa , uten sikkerhetsbelte og høyt turbotrykk:evil: De glante veeeeeeeldig når jeg svinga rundt dem: haha : Hilste og smilte lurt jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2011 Have fun http://www.livestream.com/livehedmarkhamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2011 De ble sett nord for Lillehammer med foreleggsblokka i hånda. Med navnet mitt på....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2011 Vel, hver gang jeg er på jobb kommer det alltid en sivil kjørende forbi jernbanen Så spennende var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2011 De ble sett nord for Lillehammer med foreleggsblokka i hånda. Med navnet mitt på....... Såpass ja.. .var nok rimelig tett på ved Øyer jeg også i dag. Var heldigvis 6 biler som lå 20 over så ingen ble stoppa.. flaks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2011 Såpass ja.. .var nok rimelig tett på ved Øyer jeg også i dag. Var heldigvis 6 biler som lå 20 over så ingen ble stoppa.. flaks! Kan vi dele den? Jeg lå en tanke mer enn 20 over. Ikke på nåla men målt hastighet.... I Transporter. Med tilhenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2011 så en sivilbil istad, lys grå passat 3C stv. med reg.nr HS92191 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...