Anbefalte innlegg

En ny spottingstråd? :P

 

For intern varsling for Mjøsa : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da tar jeg jomfruinnlegget!

 

Sivil Politi spotta ved Statoil Menkerud ( lurer sikkert rundt omkring i lillehammer idag)

Sølv Passat ....

tok etter en bil som passerte litt vel fort forbi dem: flau :

 

er glad jeg kom fra Ica`n og skulle på statoil`n :P For jeg kjørte med full muring på lysa , uten sikkerhetsbelte og høyt turbotrykk:evil: De glante veeeeeeeldig når jeg svinga rundt dem: haha :

Hilste og smilte lurt jeg da :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble sett nord for Lillehammer med foreleggsblokka i hånda. Med navnet mitt på.......: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, hver gang jeg er på jobb kommer det alltid en sivil kjørende forbi jernbanen :) Så spennende var det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble sett nord for Lillehammer med foreleggsblokka i hånda. Med navnet mitt på.......: bh :

 

Såpass ja.. .var nok rimelig tett på ved Øyer jeg også i dag. Var heldigvis 6 biler som lå 20 over så ingen ble stoppa.. flaks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja.. .var nok rimelig tett på ved Øyer jeg også i dag. Var heldigvis 6 biler som lå 20 over så ingen ble stoppa.. flaks!

 

 

Kan vi dele den?

Jeg lå en tanke mer enn 20 over. Ikke på nåla men målt hastighet....

 

I Transporter.

Med tilhenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en sivilbil istad, lys grå passat 3C stv. med reg.nr HS92191 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.