Når ska me ha det?  

26 stemmer

1. 1. Når ska me ha det?

• 30.april
      5
    • 7.mai
      21

Anbefalte innlegg

jeg kunne tenke meg en tysklandtur en gang. langhelg (reiser på onsdag kveld, søndag tilbake) holder fint.

med litt bilmuseum god mat om ettermiddagen og party om kvelden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahah, bare vent te helgå nerme seg ijen du så e nok tørsten på plass ijen:P nye shots, nye muligheter :)

Haha, di der shot'ene eg hadde ja, tror di kicka inn når eg satt i taxien på vei hjem itte me va på byen... då jekk d bare heilt rundt for meg:venner:

På søndag såg eg både sånn : grønn : , sånn : syk : og sånn : do : ut, mens eg fremdeles va sånn :full: t langt ud på kvellen!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, di der shot'ene eg hadde ja, tror di kicka inn når eg satt i taxien på vei hjem itte me va på byen... då jekk d bare heilt rundt for meg:venner:

På søndag såg eg både sånn : grønn : , sånn : syk : og sånn : do : ut, mens eg fremdeles va sånn :full: t langt ud på kvellen!!!

Hahaha, dagens animasjonsfilm folkens !

ja d e hardt me shots... jafal når d va ørten forskjellige og alt sko prøvas/drikkas opp.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, dagens animasjonsfilm folkens !

ja d e hardt me shots... jafal når d va ørten forskjellige og alt sko prøvas/drikkas opp.. ;)

GLASS!!!!!! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GLASS!!!!!! : haha :

hahahaha, d hadde eg heilt glømt av! : haha : daue! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAAHAHAHA knekke!! GLASS :D

Animasjonsfilm of the year Robin, takk for den :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg våkna me murvondt i håve på sundagen, å følte meg isje sjikkelig edru før eg hadde hatt èn time på sykkelen litt udpå dagen.....Men ska låva dokke,

Den sykkelturen fra Sandnes til Klepp å hjem igjen, den gjore underverk : rock :

Det e farligt å drikke ørten forsjellige ting.... Det sa eg sist gong eg og gjekk på same smellen...Gatebil Rudskogen 2010 : dum :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e bare kvinnfolkså som setter grensene på ka me mannfolk kan finna på sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e farligt å drikke ørten forsjellige ting...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei dt ikkje tatt mange fine bilder fra vårsleppe eller??? Aent enn fra grillpartyèt hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei dt ikkje tatt mange fine bilder fra vårsleppe eller??? Aent enn fra grillpartyèt hehe

Drit i bilbilder da! Aaaaalkohoooool og paaaaaartyyyyyy :P

Ikke mas, vi faa sikkert snart bilder. Folk jobber jo og de flerste hiver ikke bilder ut uten Photoshopedit :)

edit: vi har ogsaa masse HD material paa video av bilene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig spendt på video ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Video kommer neste uke en gang tenker jeg. Er midt i flyttinga nå, så har ikke så mye tid til redigering...

Lyden ble forresten ikke så bra, mye vindstøy:( Men jeg får se hva jeg klarer å mekke sammen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Video kommer neste uke en gang tenker jeg. Er midt i flyttinga nå, så har ikke så mye tid til redigering...

Lyden ble forresten ikke så bra, mye vindstøy:( Men jeg får se hva jeg klarer å mekke sammen:)

Bare å fjerna lyden å legga på ein kule sang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i bilbilder da! Aaaaalkohoooool og paaaaaartyyyyyy :P

Ikke mas, vi faa sikkert snart bilder. Folk jobber jo og de flerste hiver ikke bilder ut uten Photoshopedit :)

edit: vi har ogsaa masse HD material paa video av bilene :)

hehe sko så gjerna våre me på PARTYYY : mad : men men. Får ta dt igjen på Vålertreffe : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å fjerna lyden å legga på ein kule sang ;)

Ja, vett såpass;) Bare kjipt å isje få med någe som helst motorlyd.

Har bare prøvd an ein gang på S3'en før nå å då monterte eg an på siå av tåkelyset. Då va d og mye vindstøy, men d forsvant kver gang eg trødde på gassen og fekk bare motorlyd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, eg he jakkå di.. Hehe.. :) Hvis du plutselig ikje visste kor ann va henne.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, eg he jakkå di.. Hehe.. :) Hvis du plutselig ikje visste kor ann va henne.. Hehe..

Det viste han vel hele tid, fordi jeg glemte det hele tid og spurte derfor hele tid : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, okei då Søren.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fear and Loathing in Las Vegas : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fine bilder Mr. Kleppe. Hyggelig at du gidder!

Stort takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine Finni! :)

Må og samtidig takka for ein fine tur og kjekke fest!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.