Når ska me ha det?  

26 stemmer

  1. 1. Når ska me ha det?

    • 30.april
      5
    • 7.mai
      21


Anbefalte innlegg

Jeg er kun med på grilling og morro. Evt cruise diesel raketten, men det er ikke så fristendes. Audi`en er raceklar og skal ikke røres før ringen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keffor har dåkk blitt kjibavigå?

Tenk på alle de gode idè ane så dåkke går glipp av.

Men kor går rutå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka me å ha oppmøte i 13 tiå å avreise kl 14:10 så rekke me det?

 

Mitt forslag va opp te Byrkjedal via Vatne krossen (for å unngå russen på Ålgård og for kjekkere veier)

 

Evt någen som kan de veiene bedre ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka me å ha oppmøte i 13 tiå å avreise kl 14:10 så rekke me det?

 

Mitt forslag va opp te Byrkjedal via Vatne krossen (for å unngå russen på Ålgård og for kjekkere veier)

 

Evt någen som kan de veiene bedre ?

 

Det går jo fint det for min del, men eg e jo bare 1 av 20. Men eg syns me kan venta te avreise 14, så kan andre åg verme, e jo ikkje akkuratt någe me ska nå fram te.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo fint det for min del, men eg e jo bare 1 av 20. Men eg syns me kan venta te avreise 14, så kan andre åg verme, e jo ikkje akkuratt någe me ska nå fram te.

 

Adle må uansett rekka ølsalget så med oppmøte kl 13 og avreise 14 så rekke de 15stk så har glemt det å gjør det i mellomtiå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare me e hjemme te grillingsen. Tenkte me kunne ta det i seks tiden? Hvertfall begynne då. Eg hsr fått tak i ekstra bord og stoler. Så eg satse på at me greie å plassere alle 20 som seie at de ska ver me. Der e hvertfall ikkje plass te fler nå! Satse på at eg har nok stoler! ;) gassgrillen e hvertfall klar og det e vel det viktigste! ;)

 

Komme tebake med adresser osv litt seinare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge med ett kart her te kor eg bor. Adressen e Seladonsvei 11A på hundvåg. Første til høyre etter essoen, og så tredje til venstre. Første huset på venstre siden.

 

Rød prikk er huset mitt. Blå prikk er parkering til de som kommer i bil. Grønn prikk er essoen.

 

Det blir litt provisorisk inngang fra hagen. Har ikke fått tid te å laga trapp ner fra stua ennå. Kommer vel til neste helg kanskje! ;) Og bare så eg har advart folk. Det blir nok litt trangt, då hagen ikkje e den største! ;)

 

Folk tar med mat og drikke sjøl. Eg har bestikk, tallerker osv. Litt ketchup osv, men fint om en eller annen tar med noe. Hvis någen vil ha med ein salat så må de gjerne det.

 

Satse på at me begynne i seks tiden hvis me greie å komma oss på plass te det. Eg sette og opp stol med ratt og pedaler sånn at me kan kjøra litt GT5 på skikkelig vis! :)

 

Hvis någen ikkje finne frem så e nummeret mitt 90108169. Eg stille uansett klokken 13.00 i morgen.

kart.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,da gikk det likeså dundas for min del,DESVERRE.....må jobbe på en lørdag:( skal ha noe fri neste uke,så må jobbe inn noen timer!

Beklager SÅ masse gutter,satser på å ta d igjen neste gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN kl 12.00 eller 14.00??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei det ikkje 1400 nå då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1400 e heilt greit for min del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

14:00 så kan alle vær med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker vi å cruise og være på hundvåg før kl 18 da? Ting tar jo som kjent tid... osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare cruisa litt mer effektivt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller endre litt på ruten. Trenger jo ikke kjøre helt til gloppedalsuren. Kan jo ta en runde på jæren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med byrkjedal eller noe rundt der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller endre litt på ruten. Trenger jo ikke kjøre helt til gloppedalsuren. Kan jo ta en runde på jæren?

 

Dagi å meg e jafal me på den.. kan ta ud der forbi revebanen f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å dra innom rævebanen? Et par runder :)

En annen ting, siden vi blir så mange, er det noen som filmer? Nå maser de jo etter bidrag til en klubb dvd, hvis man hadde startet tidlig i sesongen å filme, kunne man klipt sammen en film som viste litt hva vi dreiv med her på vestlandet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke robin gopro-kamera?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, det har jeg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

so... let go PRO :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, tar d me imårå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har HD kamera eg og, men lite erfaring me det :P

 

Men då må eg sitta på med noen for Golfen riste å bråke for mye te å filma fra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er golfen kjørbar petter?

Er vel sikkert noen andre som kan filma :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har HD kamera eg og, men lite erfaring me det :P

 

Men då må eg sitta på med noen for Golfen riste å bråke for mye te å filma fra ;)

 

Da anbefaller jeg ikke å sitte på med meg heller :D

er uansett ikke mye plass igjen med robin og meg. få akurat inn 5te gir når vi er sammen i bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.