sandblåsing\glassblåsing av felger i østfold

Anbefalte innlegg

heisann skal pusse opp noen bbs felger og er på utkikk etter noen som sandblåser felger til en bra pris?

noen som veit om noen?

 

mvh fredrik paller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faren min leverte mine til en kar i Fr.stad området som brukte støvblåsing. Det ble kjempe bra resultat, han tror jeg tar 150,- felgen.

Skal høre hvem han var hvis du er int. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann skal pusse opp noen bbs felger og er på utkikk etter noen som sandblåser felger til en bra pris?

noen som veit om noen?

 

mvh fredrik paller

 

Hørt med Fattern eller Fredrik??

 

Vidar A Lund ("Bror" til Fredrik K)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta Horten-Moss og ta turen til Opems pulverlakkering i Ski hvis du vil ha et strøkent resultat ;)

 

De blåser visst med noen kalk greier som ikke forurenser lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Fattern eller Fredrik??

 

Vidar A Lund ("Bror" til Fredrik K)

 

nei, hvor holder han til?

 

Ta Horten-Moss og ta turen til Opems pulverlakkering i Ski hvis du vil ha et strøkent resultat ;)

 

De blåser visst med noen kalk greier som ikke forurenser lakken.

 

ski ligger bare 20 min unna det. kjører forbi der hver dag. åssen er prisene der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, tenkte du kom fra Tønsberg jeg, hvorfor jeg gjorde det er for meg ukjent : klø :

 

Ta en tur innom og vis han felgene, kan ikke tenke meg at selve blåsingen er så dyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, tenkte du kom fra Tønsberg jeg, hvorfor jeg gjorde det er for meg ukjent : klø :

 

Ta en tur innom og vis han felgene, kan ikke tenke meg at selve blåsingen er så dyr.

 

hehe fort gjort :P ska l stikke innom en dag jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.