#1 Skrevet April 7, 2011 heisann skal pusse opp noen bbs felger og er på utkikk etter noen som sandblåser felger til en bra pris? noen som veit om noen? mvh fredrik paller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2011 Faren min leverte mine til en kar i Fr.stad området som brukte støvblåsing. Det ble kjempe bra resultat, han tror jeg tar 150,- felgen. Skal høre hvem han var hvis du er int. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2011 heisann skal pusse opp noen bbs felger og er på utkikk etter noen som sandblåser felger til en bra pris?noen som veit om noen? mvh fredrik paller Hørt med Fattern eller Fredrik?? Vidar A Lund ("Bror" til Fredrik K) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2011 Ta Horten-Moss og ta turen til Opems pulverlakkering i Ski hvis du vil ha et strøkent resultat De blåser visst med noen kalk greier som ikke forurenser lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2011 Hørt med Fattern eller Fredrik?? Vidar A Lund ("Bror" til Fredrik K) nei, hvor holder han til? Ta Horten-Moss og ta turen til Opems pulverlakkering i Ski hvis du vil ha et strøkent resultat De blåser visst med noen kalk greier som ikke forurenser lakken. ski ligger bare 20 min unna det. kjører forbi der hver dag. åssen er prisene der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2011 Hmm, tenkte du kom fra Tønsberg jeg, hvorfor jeg gjorde det er for meg ukjent Ta en tur innom og vis han felgene, kan ikke tenke meg at selve blåsingen er så dyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2011 Hmm, tenkte du kom fra Tønsberg jeg, hvorfor jeg gjorde det er for meg ukjent Ta en tur innom og vis han felgene, kan ikke tenke meg at selve blåsingen er så dyr. hehe fort gjort ska l stikke innom en dag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...