Stavanger Lokallag Dynotreff?

Anbefalte innlegg

Jeg stiller med S2 om jeg er ledig den dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut.. :) Prøve å få lagt ut et par datoer som avstemming slik at vi kan samle troppene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med S2 om jeg er ledig den dagen.

 

skal du smi jernet igjen eller?

 

Høres bra ut.. :) Prøve å få lagt ut et par datoer som avstemming slik at vi kan samle troppene? :)

 

som du sa sjöl. Stian bestemmer. Saa blir lite med avstemming. Enten folk har tid eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du smidde jern igjen eller?

 

 

 

som du sa sjöl. Stian bestemmer. Saa blir lite med avstemming. Enten folk har tid eller ikke.

 

Ja, helt klar over det Søren at stian bestemmer. :) Men da må det være litt mer presist enn 2-3uker. :) Han er vell kanskje intr i å tjene litt på denne kvelden selv om det er lite vil jeg tro? :) Og da er det greit hvis stian kommer med en dato litt i forkant slik at folk kan sette av kvelden.

 

Vet i hvertfall med meg selv at jeg ikke kan dra sånn plutselig over alt lenger, er ei lita tutte som stopper for det og med dyno, grilling og godt lag så går det en good kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt klar over det Søren at stian bestemmer. :) Men da må det være litt mer presist enn 2-3uker. :) Han er vell kanskje intr i å tjene litt på denne kvelden selv om det er lite vil jeg tro? :) Og da er det greit hvis stian kommer med en dato litt i forkant slik at folk kan sette av kvelden.

 

Vet i hvertfall med meg selv at jeg ikke kan dra sånn plutselig over alt lenger, er ei lita tutte som stopper for det og med dyno, grilling og godt lag så går det en good kveld. :)

 

avtaler noe som ligger langt i framtia selvfölgelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.