#1 Skrevet April 9, 2011 Da var det på tide å vise litt ifra en jobb jeg gjorde ifjor som ble booket inn under Oslo Motorshow. Bilen er en 2007 modell Audi A4 2.0TDi som er sølvfarget. Vel, nok prat om bilen, over til litt bilder: Ved ankomst: Avfetting og vask bestod av: Scholl Rapid 9000 Prickbort VP Orange Prewash i foamlance. CG CWG i bøtte Bernhard's mitt. CG Miracle Dryer Scholl Rim7 på felger. Div børster. Vask: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2011 Så var det inn og av med hjul: Og når hjulene var av så oppdaget jeg at det ene hjulet hadde en spiker i seg, så jeg reiste til nærmeste dekkverksted og fikk dette lappet: Sølv er ett helvete å ta bilde av: Jeg oppdaget noen småpartikler som jeg tenkte at Iron X kunne få bryne seg på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2011 Så var det en ripe som måtte slipes. Slipt med Scholl 2500korn og ONR som smøring. Deretter ble den polert opp med Scholl S3Gold og gul Scholl Rubbingpute, spredd på 1 runde på 600rpm, deretter opp på ca 1200rpm 3 runder, opp på 1500rpm 2 runder og av etter dette: Baklampene fikk litt TLC, samme fremgangsmåte som lakk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2011 Konsentrasjon er viktig: Riper som fikk bøte med livet, Scholl S3Gold og Scholl ull: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2011 Bak dekslene ved kurvelysene så lå det litt snusk: Bedre nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2011 Autobahn legges på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2011 (endret) Det er litt tynt med bilder her, men lakken ble polert opp med Scholl S30+ og orange Scholl. Deretter renset jeg lakken på nytt med Duragloss 105 etterfulgt av Duragloss 111 med 20 timers herding. Dette ble toppet med Swissvax Crystal Rock. Interiøret trengte også en makeover, støvsugd, behandlet skinn med Swissvax Leather Kit og renset tepper med CG Green Clean: Eksosen fikk den vanlige kosen med Autosol: Wurth Evapomaten ble brukt med både Clean og Fresh ampullene, samt at jeg byttet coupefilter for eier. Nytt vs gammelt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2011 Dekkene fikk en runde Pneu før bilen ble trillet ut for bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2011 Totale arbeidstimer endte på ca 35. Takk for titten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2011 Knallbra jobb du gjorde på bilen til Vidar! Har mast på han om å lage en tråd på den , men tror den kommer når han får på hjul og senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2011 Takk for det Jan K.. Han var fornøyd med å ha den blankeste bilen på jobb ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2011 Ja det er bare å bøye seg i støvet for deg Bernhard. For jeg kan vel være ærlig å si at bilen TRENGTE litt kjærlighet av en som har greie på det. Kult å se resultatet etter folk som kan tingene sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2011 Takk for det Vidar. Flott bil du har så den fortjente en skikkelig runde Mangler bare en svart B7 med noen pene hjul nå så hadde vi fått en fin fotoshoot med din og Jan K sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 10, 2011 Kjempebra resultat Artig å sjå, kor bra d blir te slutt! Æ likt resultate på Recaro setene, må prøv den typen på mine æ å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2011 Takk for det.. Bare å prøve det Skinnproduktene til Swissvax er veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2011 Endret litt på teksten her da jeg brukte Swissvax Crystal Rock, ikke Shield som jeg trodde jeg gjorde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2011 Imponerende! Hvor mye tar dere for noe slikt? Vanvittig mye arbeid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 13, 2011 Takk for det Iforhold til tid, arbeidet som blir gjort og produktbruk så er det ikke nok, men jeg klager ikke Men ta gjerne kontakt over PM om du er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...