Anbefalte innlegg

Er det noe interesse for å ha et slikt treff i regi av lokallaget?

 

Har selv hatt bilen til ditec behanling hos KEPLER på sem og der stiller de seg positive til lån av lokalene og i alle fall høytrykk og vaskeutstyr.

 

Skal til gratis ettervask Onsdag 20. og kan da også høre om mulige andre tilbud og også dager det passer best.

 

Så de som er iteressert i dette skriv en komentar her og kom gjerne med forslag og spørsmål. Så tar jeg det opp med daglig leder om en uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne nok være interessert i noe slikt.

 

Vil gjerne høre mer om hva man kan gjøre på et slikt "treff", og priser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert med jeg! Ikke at noen av bilene mine er noe utstillingsmodeller / pene i lakken, men.. ^_^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på, Heine! Har trua på at et vasketreff hos Kepler kan bli veldig bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pratet med Kepler i dag. I helgene er det helt greit å ha treff men hvis vi vil ha det på en ettermiddag på en hverdag så er det mulig kun etter den 20. i hver måned pga faste oppdrag for div firmaer.

Han kan stille med råd og info og div demo på polering, men lån av poleringsutsyr er meget begrenset.

Eget utstyr (maskiner) kan benyttes så klart, både luft og strøm er tilgjengelig.

 

For 100.- pr bil kan vi benytte vaskeplassen (høytrykk og skumvask).

 

De som er interessert kan enten svare meg i denne tråden eller sende meg en sms til 92453714 slik at jeg får litt oversikt over hvor mange vi eventuelt blir.

 

La jungeltelegrafen jobbe nå, det er ikke alle medlemmene som er innom forumet her så ofte så la de få beskjed.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart dette er interessant!

Kommer sannsynligvis med nyvasket bil, men litt detailing er aldri feil!

Blir vi mange nok, er det sikkert enkelt å få bestilt noen pizzaer eller annet digg også så det blir et komplett treff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er lett med. får sikkert med noen kompiser også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike treff passer meg i grunn ypperlig =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville vært perfekt med litt innputs ;) men da passer det kun i helgene for min del ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ut og prate med han i morgen og har vel sett for meg at 21/6 (lørdag) passer best i forhold til treffplan og min egen skiftgang.

Det kommer endelig dato og klokkeslett i morgen kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ut og prate med han i morgen og har vel sett for meg at 21/6 (lørdag) passer best i forhold til treffplan og min egen skiftgang.

Det kommer endelig dato og klokkeslett i morgen kveld.

 

Bare sånn for ordens skyld..

Du mener vel 21/5.. ?

21/6 er en tirsdag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det ja. 21/5 så er det avklart.

Men så var det det lille ordet "men",,,,, Alle på Kepler er på "båttur" med en firmakunde den dage så noe demo blir det ikke noe av.

Vi får låne lokalene og vaskeutstyret (jeg får låne nøklene og får litt info om hva vi får og ikke får lov til dagen før). Vi kan ikke regne med å kunne ta for oss av kemikalier som står rundt om i lokalene, men skal spørre om det er noe vi kan bruke og i tilfelle hva han skal ha for det. De som har poleringsmaskin anmodes til å ta med denne. Har selv en Biltema maskin med to hoder som jeg tar med.

 

Når tid vi skal starte på dagen er litt opp til hver og en hva som passer.

Jeg vil være der i fra kl 11.00 og utover så lenge det er behov.

 

Edit. Skal prøve å endre datoen til 28/5 slik at vi kan få litt demo.Da bortfaller mye av det som er skrevet her.

 

Ps. 28/5 er helga før hovedtreffet på Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen er nå endret til 28/5 og fått bekreftet at de kjører litt demo osv.

Tiden er avtalt fra kl 11.00 ->>>>: trøtt : eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel komme innom jeg og, og hilse på gamle sjefen min :P

 

/ eks Kepler-ansatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så fett! er det noen som kansje kan hjelpe meg med tips til å rense setene i audin for meg også da kansje^^ ser helt jævelig ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, husk shinetreff til lørran alle sammen! :D

Kan godt hende vi bestiller noe å tygge på også!

 

Lørdag+ søndag er det også bilutstilling i Gunnarsbøparken i Tønsberg, kanskje vi skulle kuppet parkeringen der også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt en tur med flatgolfen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi hjemme fra Kepler og takker til de få som møtte opp. Været har vel litt av skylden men det ble jo litt dekksparking og juging alikevell.

 

 

Ps. Kepler Bilpleie gir 20% rabatt til medlemmer på alle tjenester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del surra rundt i Sandefjord i natt, så ble litt sent.. Stakk innom på vei hjem (halv 2), men da så det ut som om alle hadde dratt... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kl 2 var det kvalik i Monaco, dessuten holdt vi på å fryse i hjel.. Men relativt bra oppmøte, og veldig hyggelig å se sydfylket igjen! : vinke :

Tok noen bilder, kommer plutselig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.