Alternativ til A8 D2 "Sofa" seter?

Anbefalte innlegg

Har en 1998 2,8 30V som jeg i store trekk er fornøyd med, men "ikea sofa" setene tar mye av livsgleden min.

 

Jeg får så vondt i ryggen av dem at jeg faktisk har vurdert å kvitte meg med hele vogna om jeg ikke får inn noen andre . . .

 

Når jeg kjøpte den stod det skinnseter av simpleste sort i, dvs kun el.justering av rygg.

 

Fikk fatt i seter av samme utførelse (sannsynligvis tidligere modell) som har el. tilt/høyde og korsryggjustering. Ble marginalt bedre, men passer fremdeles ikke til min noe over middels store kropp (1,90/105).

 

Bilen har (dessverre) lys brun/creme/Ecrue skinninnredning, noe som viser seg å ikke være det letteste å få fatt i recaro seter til i samme farge.

 

Er det noen der ute som har alternativer til hva jeg kan sette inn?

 

Noe må skje - sånn som det er nå så kjører jeg gammel BMW istedenfor : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det ligger et sett kremfargede recaro-stoler på ebay, men la ikke merke til om de sender til Norge.

Verdt et forsøk å høre med dem om du finner annonsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skriver jo under annonsen at de ikke sender den der utenlands da, men samtidig står det worldwide på selve annonsen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skriver jo under annonsen at de ikke sender den der utenlands da, men samtidig står det worldwide på selve annonsen..

 

De har send til meg , så det tror jeg ikke er stort problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjøpt interiør derfra? til A8'n din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt dem en forespørsel på om det kan la seg gjøre å få disse over dammen. Takk for godt tips :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var de jeg tenkte på ja, kom over dem når jeg surfet litt rundt tilfeldigvis. Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.