#1 Skrevet April 12, 2011 Har en 1998 2,8 30V som jeg i store trekk er fornøyd med, men "ikea sofa" setene tar mye av livsgleden min. Jeg får så vondt i ryggen av dem at jeg faktisk har vurdert å kvitte meg med hele vogna om jeg ikke får inn noen andre . . . Når jeg kjøpte den stod det skinnseter av simpleste sort i, dvs kun el.justering av rygg. Fikk fatt i seter av samme utførelse (sannsynligvis tidligere modell) som har el. tilt/høyde og korsryggjustering. Ble marginalt bedre, men passer fremdeles ikke til min noe over middels store kropp (1,90/105). Bilen har (dessverre) lys brun/creme/Ecrue skinninnredning, noe som viser seg å ikke være det letteste å få fatt i recaro seter til i samme farge. Er det noen der ute som har alternativer til hva jeg kan sette inn? Noe må skje - sånn som det er nå så kjører jeg gammel BMW istedenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2011 Vet det ligger et sett kremfargede recaro-stoler på ebay, men la ikke merke til om de sender til Norge. Verdt et forsøk å høre med dem om du finner annonsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2011 Disse du tenkte på, Sigbjørn? http://cgi.ebay.com/Audi-A8-D2-Cream-Recaro-Sport-Seats-PF-/130505100000?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e62b5cae0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2011 Disse du tenkte på, Sigbjørn?http://cgi.ebay.com/Audi-A8-D2-Cream-Recaro-Sport-Seats-PF-/130505100000?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e62b5cae0 Har handlet flere ganger fra disse å må bare si 2 tomler opp kjempe service hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2011 De skriver jo under annonsen at de ikke sender den der utenlands da, men samtidig står det worldwide på selve annonsen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2011 De skriver jo under annonsen at de ikke sender den der utenlands da, men samtidig står det worldwide på selve annonsen.. De har send til meg , så det tror jeg ikke er stort problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2011 Har du kjøpt interiør derfra? til A8'n din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2011 Har sendt dem en forespørsel på om det kan la seg gjøre å få disse over dammen. Takk for godt tips :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2011 Det var de jeg tenkte på ja, kom over dem når jeg surfet litt rundt tilfeldigvis. Bare hyggelig å kunne hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...