#1 Skrevet April 16, 2011 Ble spurt om jeg kunne ta en runde på denne, og hadde for en gangs skyld sjekket den godt nok på forhånd så jeg visste hva jeg gikk til. Litt før vask bilder må til P21s begynte kjapt å virke og hadde nok og jobbe med Prickbort på lakk Skummet ned med litt av hvert i beholderen Prickbort og skum dro med seg godt med dritt Mye asfalt og piggstøv igjen gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2011 Felgene fikk en liten runde til med P21s og børste Og lakk en runde Tardis og spyling uten bilder, da var det ikke så mye asfalt igjen Iron X funker Vel inne for inspeksjon, fortsatt litt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2011 En kjapp runde med Scholl clay tok resten Ikke lett å vise defekter på denne fargen, det som syns er RDS eller dypere Dyp ripe i midten Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2011 Før 50/50 etter 3 runder med Scholl S3gold og gul uber Før etter/5050 En heldiggris som fikk være igjen etter 5 runder Støv og riper på opplakkert bakskjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2011 Slipt med Scholl slipekloss og 2000/3000 papir Etter en kjapp runde med S3g og gul uber Støv etter sliping og korrigering Førerdør før Etter Speil før Speil etter Under listene hater jeg å jobbe, og enda mer å ta bilder så det ble med ett her som bevis på at det ble nesten ripefritt her og men fortsatt noe igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2011 Skjerm før Etter Ripe før Slipt Etter Riper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2011 Etter korrigering Høyre bakskjerm før (se bort ifra polishsprutet ) Store deler slipt Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2011 Litt som ikke gikk å fjerne Et par bilder av bakluken etter rubbing, var en del igjen her men det fikk være etter 3 runder med S3g Utsatt område Bakfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2011 Valgte å slipe, fangeren er opplakkert for kort tid siden så tok en sjangs på at det gikk Vart greit Noe fikk være igjen Hadde gruet meg til panorama taket Men det gikk overraskende bra med Scholl S3g og Scholl Orange pad Bittelitt microswirls men det gikk lett vekk med S40 og orange men bilder av det glemte jeg på grunn av tidsklemma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2011 Etter dette ble det veldig dårlig tid så bilder ble ikke prioritert, men finpolering ble gjort med S40 og Orange Scholl. Prøvde først med grønn uber men det tok ikke alt av holos Interiøret ble vasket lett, støv blåst vekk med trykkluft og skinnet ble renset med Chemical Guys Leather Cleaner og smurt inn med Swissvax Skinnmelk Ble bare et par etterbilder men det får duge for denne gang, skal skjerpe meg Voksvalget ble Swissvax Endurance Bilen har vært utsatt for hærverk så panseret skal lakkes opp igjen, etter en runde S3gold ble det langt mindre synlig ihvertfall Gikk over med Scholl SW20 og CG fluffer, og det lintet sykt! Første gang jeg har vært borte i. Ser ihvertfall at det er holofritt Her syns noe av det som fikk bli av riper på bakluka. Skulle jeg ha rubbet denne helt fri for riper hadde jeg holdt på til nyttår Gulvmattene ble forøvrig vasket med Scholl Spam og skurekost, og satt inn med Scholl Purple. Dørsider, dash og innstegslister med Purple Takk for titten .....Belle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2011 lækkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2011 Knall bra arbeid! Alltid like gøy å se i slike tråder.:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2011 Jepp, det ble lekkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 16, 2011 Weee:) takk for utmerket arbeid! Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 16, 2011 Hyggelig at du er fornøyd, Kristian Og takk for hyggelige ord til dere andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 16, 2011 Strøkent arbeid som vanlig Belle Synd at panseret trekker ned kvaliteten på en ellers fabelaktig jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 16, 2011 Kjempejobb igjen Belle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...