#251 Skrevet September 7, 2011 Hva mener dere om gule lys? Synes de var litt stilige, men må høre hva allmennheten tenker Dette er jo en smakssak, men har en fordel i snø vær ;-) For min del blir det vel litt for amerikansk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet September 7, 2011 Hva mener dere om gule lys? Synes de var litt stilige, men må høre hva allmennheten tenker Kjører selv med Yellow lamin-x på bilen min, syns egentlig det gir en stilig look! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet September 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet September 8, 2011 (endret) S2 ABT`n til brodern! Ligger noen timer i jobb denne bilen. Bilen er snart og se på veien;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet September 8, 2011 Dette er jo en smakssak, men har en fordel i snø vær ;-) For min del blir det vel litt for amerikansk Jeg er enig ! Bestilte meg nye xenonlook pærer i dag så er spent på å se hvordan dem blir, 7500K .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet September 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet September 9, 2011 Jeg er enig ! Bestilte meg nye xenonlook pærer i dag så er spent på å se hvordan dem blir, 7500K .. Ja, det monterte jeg for en stund siden, men blir ikke helt bra når man har led p-lys! Skal prøve med h7 led, 7500K og en motstand (har sånne liggende) for jeg har canbus på A6'n . Hvis ikke blir det xenon pærer der også! Men litt usikker om det går når jeg ikke har linser i grøfftelysene? Det blir uansett penere enn gule pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet September 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet September 10, 2011 Ja, det monterte jeg for en stund siden, men blir ikke helt bra når man har led p-lys! Skal prøve med h7 led, 7500K og en motstand (har sånne liggende) for jeg har canbus på A6'n . Hvis ikke blir det xenon pærer der også! Men litt usikker om det går når jeg ikke har linser i grøfftelysene? Det blir uansett penere enn gule pærer haha, ja! Jeg vurderer å kjøpe xenon kit selv, men vet liksom ikke helt hvor det er best kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet September 10, 2011 montert tilbake 1-din og så sjekka motor for turbo og lekasje, etter å ha lest nokre tråder, motoren er så fin og ren etter en tur hos Berge&Co i sogndal at den fortjener et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet September 10, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet September 11, 2011 (endret) [QhelE=Christoffer Johansen;2390032]haha, ja! Jeg vurderer å kjøpe xenon kit selv, men vet liksom ikke helt hvor det er best kvalitet [/QUOQhel Tja, si det.... Settene koster fra 500, - og oppover. Skjønner egentlig ikke vitsen med å betale skjorta for xenon grøftelys? Har brukt billige varianter før og aldri hatt ett eneste problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet September 11, 2011 var ute å luftet gamle golfen en tur i det flotte været: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet September 12, 2011 Hadde en liten photoshoot i bygda idag.. Her er noen av bildene : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet September 12, 2011 Må få liv i denne tråden igjen! Noen bilder av møkkete biler tatt med mobilkamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet September 13, 2011 Rett etter senk, men det synes nesten ikke fordi jeg ikke har fått nye felger og dekk enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet September 16, 2011 (endret) Fikk vaska litt i høstsola Ny inn kjøpt Ville ikke ha svart, for det har alle andre! Fargen lyver pga sterkt sollys, den er nærmere sjøgrønn/champagne enn beige (som fargen heter). De fleste liker vel ikke den, men min kone og jeg elsker den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet September 17, 2011 Har justert ned senken litt, men må nok litt opp igjen foran:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet September 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet September 17, 2011 Ja, det monterte jeg for en stund siden, men blir ikke helt bra når man har led p-lys! Skal prøve med h7 led, 7500K og en motstand (har sånne liggende) for jeg har canbus på A6'n . Hvis ikke blir det xenon pærer der også! Men litt usikker om det går når jeg ikke har linser i grøfftelysene? Det blir uansett penere enn gule pærer Har montert h7 led 7500K, uten canbus motstand, i dag. Det ble drit bra, se styrken i sterkt sollys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet September 18, 2011 Liten runde innom Marshall og polerte fin fin S3 idag , med godt selskap av S2'n bobleplasten under S2'n er ekstrautstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet September 19, 2011 Fikk vaska litt i høstsola Ny inn kjøpt Ville ikke ha svart, for det har alle andre! Fargen lyver pga sterkt sollys, den er nærmere sjøgrønn/champagne enn beige (som fargen heter). De fleste liker vel ikke den, men min kone og jeg elsker den.... Hehe, mine merker jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet September 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet September 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet September 24, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...