Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om gule lys? Synes de var litt stilige, men må høre hva allmennheten tenker :)

 

Dette er jo en smakssak, men har en fordel i snø vær ;-)

For min del blir det vel litt for amerikansk : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener dere om gule lys? Synes de var litt stilige, men må høre hva allmennheten tenker :)

 

Kjører selv med Yellow lamin-x på bilen min, syns egentlig det gir en stilig look!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiverrddemper.jpg

 

S2 ABT`n til brodern! Ligger noen timer i jobb denne bilen. Bilen er snart og se på veien;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo en smakssak, men har en fordel i snø vær ;-)

For min del blir det vel litt for amerikansk : rolleyes

 

Jeg er enig ! Bestilte meg nye xenonlook pærer i dag så er spent på å se hvordan dem blir, 7500K ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig ! Bestilte meg nye xenonlook pærer i dag så er spent på å se hvordan dem blir, 7500K ..

 

Ja, det monterte jeg for en stund siden, men blir ikke helt bra når man har led p-lys! : rolleyes

Skal prøve med h7 led, 7500K og en motstand (har sånne liggende) for jeg har canbus på A6'n ;). Hvis ikke blir det xenon pærer der også! Men litt usikker om det går når jeg ikke har linser i grøfftelysene?

 

Det blir uansett penere enn gule pærer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det monterte jeg for en stund siden, men blir ikke helt bra når man har led p-lys! : rolleyes

Skal prøve med h7 led, 7500K og en motstand (har sånne liggende) for jeg har canbus på A6'n ;). Hvis ikke blir det xenon pærer der også! Men litt usikker om det går når jeg ikke har linser i grøfftelysene?

 

Det blir uansett penere enn gule pærer : rock :

 

haha, ja! Jeg vurderer å kjøpe xenon kit selv, men vet liksom ikke helt hvor det er best kvalitet :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

montert tilbake 1-din

IMAG0008.jpg

og så sjekka motor for turbo og lekasje, etter å ha lest nokre tråder, motoren er så fin og ren etter en tur hos Berge&Co i sogndal at den fortjener et bilde :)

IMAG0010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[QhelE=Christoffer Johansen;2390032]haha, ja! Jeg vurderer å kjøpe xenon kit selv, men vet liksom ikke helt hvor det er best kvalitet :confused:[/QUOQhel

 

 

Tja, si det.... Settene koster fra 500, - og oppover. Skjønner egentlig ikke vitsen med å betale skjorta for xenon grøftelys? Har brukt billige varianter før og aldri hatt ett eneste problem : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute å luftet gamle golfen en tur i det flotte været: smil :

 

11092011171.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en liten photoshoot i bygda idag.. :)

 

Her er noen av bildene :

 

DSC_8661.jpg

 

DSC_8670copy.jpg

 

DSC_8629copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få liv i denne tråden igjen!

Noen bilder av møkkete biler tatt med mobilkamera :P

2aaba351.jpg

99fdf2dd.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett etter senk, men det synes nesten ikke fordi jeg ikke har fått nye felger og dekk enda :)

IMG_0337.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vaska litt i høstsola ;)

 

Ny inn kjøpt : smil : Ville ikke ha svart, for det har alle andre! Fargen lyver pga sterkt sollys, den er nærmere sjøgrønn/champagne enn beige (som fargen heter).

 

De fleste liker vel ikke den, men min kone og jeg elsker den....

IMAG0154-1.jpg

IMAG0146-1.jpg

IMAG0147-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har justert ned senken litt, men må nok litt opp igjen foran:p

 

17092011187.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det monterte jeg for en stund siden, men blir ikke helt bra når man har led p-lys! : rolleyes

Skal prøve med h7 led, 7500K og en motstand (har sånne liggende) for jeg har canbus på A6'n ;). Hvis ikke blir det xenon pærer der også! Men litt usikker om det går når jeg ikke har linser i grøfftelysene?

 

Det blir uansett penere enn gule pærer : rock :

 

Har montert h7 led 7500K, uten canbus motstand, i dag. Det ble drit bra, se styrken i sterkt sollys!

IMAG0150-1.jpg

IMAG0151-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten runde innom Marshall og polerte fin fin S3 idag , med godt selskap av S2'n : smil :

 

bobleplasten under S2'n er ekstrautstyr :P

s3.jpg

mys2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vaska litt i høstsola ;)

 

Ny inn kjøpt : smil : Ville ikke ha svart, for det har alle andre! Fargen lyver pga sterkt sollys, den er nærmere sjøgrønn/champagne enn beige (som fargen heter).

 

De fleste liker vel ikke den, men min kone og jeg elsker den....

 

Hehe, mine merker jo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.