Vestfold treff anyone.....luftes...

Anbefalte innlegg

Lufter noen tanker om et treff i Vestfold...............har noen noen gode ideer eller ideer de : haha :syntes er gode (he he) så sleng de på her...........

 

Jeg har 2 ideer..(kommer sikkert flere også)..vi har snakka om at p-plassene til alle Møller´ene her i Vestfold er litt små....

Så en ide var f eks å prøve å få lånt p plassen til Komplett en Lørdag.....utstilling på nedsiden, 0-201(langt nok vel?) bak...på tid en og en...,og besøkende parkerer på Skagerak over veien(kan jeg få ordna).......

For å slippe stresset med mat osv, kjenner jeg et par kor som kanskje vil stille opp med :tilber:grill(hamburger og pølser) og brus,kaffe(hvis vi få litt straum av Komplett......men ikke et must)å tjene noen kroner. Og så får vi Møller til å ha en stand(og en bil vi kan prøve feks) og kanskje Be-4-You feks......så er vi liksom igang........:klapp:

 

Ide nr 2 er samme prinsipp som over bare at da står vi på den svære grassplenen vis a vis Lidel i Larvik,(eieren er i slekta) og kan muligens kjøre runde rundt kontorbygget der pga privat grunn(barnebarna hans har kjørt heftig med gokart der)

 

Som sagt...bare lufter dette...syntes det var gøy den gangen "for lenge siden" da vi hadde treff på Jarlsberg.......Vi kunne evt spurt om et sammarbeidstreff med Telemark=bra treff med mange til å ordne til=ikke så mye å gjøre for de som hjelper til å dra lasset.....:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at Be 4 U har lagt ned i larvik?

 

Ideene høres bra ut de thomas, spørs bare om det blir noe mere. Litt avhengig av mennesker osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i dame på Comfort Hotell i Larvik som har maset og maset på meg i et år om vi ikke kan ha et treff på parkeringsplassen dems. Så ordner dem med masse greier også. Kan være et alternativ.

 

Så fort gocart-parkeringen blir asfaltert her i Andebu så er det også en knall plass å ha treff. Da kan vi ha likt treff som i Bergen med utstilling på parkeringen og autoslalom på gocart-banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså...her de lagt ned...jaja..ikke overraskende akkurat.... Kommer selvfølgelig ann på folket. Det er derfor dette luftes.

 

Tror ikke det hotellet har stor nok p plass......

Og får vi kjøre på bane blir Andeby fett...men det er jo ikke spes sentralt da.......et stykke fra E-18 liksom....men for all del...hadde vært gøy.....

Vet du når det blir gjort? (asfalt på p plass altså?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoys thomas...

 

Hadde vært morro med et lite vestfold treff snart ja, har liksom være no dødt i vinter. Men dere får si i fra her på forumet når og hvor så skal jeg sjekke inn innimellom så kommer jeg nok skal dere se ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gjerne med, om nødvendig som 'aktiv'! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også.På tide å bli kjent med noen av dere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden sist ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber i Skagerak så parkering kan jeg si er i boks!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg kjenner halve Skagerak i Larvik så vi burde klare det hvis det blir et alternativ............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg kjenner halve Skagerak i Larvik så vi burde klare det hvis det blir et alternativ............

 

Da er det bare for thomas å finne en dag han vil ha dette treffet da :-) så blir det en gjeng hengende et eller annent sted ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber i Skagerak så parkering kan jeg si er i boks!!

 

Hehe.. Tipper du sikler over konemors sorte cab innimellom?

Hun parkerer i hvertfall der daglig! (jobber i skagerak energi)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.