Hvor får jeg tak i klistremerker med Vw Audi Club Norwegen logo?

Anbefalte innlegg

Tittel sier d meste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med din lokallagsleder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Gundersen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt med Trond. Han hadde ikke.. har også hørt med Lindgren. Han hadde heller ikke.. Så da vet ikke jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor i svarten kan ikke klistremerker og skiltplater ligge i nettshoppen? jeg har værken skiltplater eller klistremerker for det er jo et evig mass og stress og få tak i dem. hadde dem ligget i shoppen hadde jeg bestilt for lenge siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor i svarten kan ikke klistremerker og skiltplater ligge i nettshoppen? jeg har værken skiltplater eller klistremerker for det er jo et evig mass og stress og få tak i dem. hadde dem ligget i shoppen hadde jeg bestilt for lenge siden

 

Er vel fordi det ikke hadde solgt nok av hverken klistremerker og skiltplateholdere til at det ville vært lønnsomt! Har vært diskutert før om slikt i netshoppen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo men bør jo være mulig og få tak i disse merkene eller skiltplatene uten og måtte kontakte 100forskjellige personer først. jeg tviler på at jeg er den eneste som kjører uten merker og skiltplater pga dette. hev prisen så det går ann og få dem inn i nettshoppen da eller lag en liste med kontaktpersoner som har merker og plater. er jo ikke god reklame for klubben når folk kjører uten reklame

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo ikke god reklame for klubben når folk kjører uten reklame

 

Så det er dårlig reklame for klubben at folk ser en Audi eller VW uten VACN merker på gaten? Bare fordi folk kan tro den er eid av ett klubbmedlemm som ikke har fått klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

smart du:-) trodde formålet med klubben var og få flest mulig betalende medlemmer og da er det vel reklame som teller eller?

kjønner ikke hvorfor firmar har rekleme med filosofien din

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor i svarten kan ikke klistremerker og skiltplater ligge i nettshoppen? jeg har værken skiltplater eller klistremerker for det er jo et evig mass og stress og få tak i dem. hadde dem ligget i shoppen hadde jeg bestilt for lenge siden

 

Er vel fordi det ikke hadde solgt nok av hverken klistremerker og skiltplateholdere til at det ville vært lønnsomt! Har vært diskutert før om slikt i netshoppen: vinke :

 

Det kommer.

Aksess som har vår nettshop vil få både merker og skiltplater for salg.

 

Men vi prøver å sende ut begge deler til alle lokallag så de får ett inntektsgrunnlag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer.

Aksess som har vår nettshop vil få både merker og skiltplater for salg.

 

Men vi prøver å sende ut begge deler til alle lokallag så de får ett inntektsgrunnlag.

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noe av dette liggende jeg Frode:) Ta en tur opp så skal vi se hva jeg finner;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger det du vist du skal kjøpe ny bil eller passer det ikke på skoda:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

smart du:-) trodde formålet med klubben var og få flest mulig betalende medlemmer og da er det vel reklame som teller eller?

kjønner ikke hvorfor firmar har rekleme med filosofien din

 

Ja la oss fylle opp klubben med idioter som bare er opptatt av å få rabatter og klistremerker! Klubben er til for folk som er intereserte i VAG, Så det er lite lønnsomt for felles skapet å verve folk som egentlig ikke er egnet for å representere klubben i det hverdagslige. Om du skjønner hvor jeg vil hen?

 

Har kjørt uten klubbeffekter i 3år og kan ikke si at det har betydd noe for meg, da folk gjerne legger merke til små detaljer. Så om du noen gang skulle gjøre noe som ikke er helt A4 på offentlig vei, så er det greit å ungå å belaste klubben med dårlig rykte. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvem skal bedømme hvem som er egna for klubben?

Selvfølgelig er det en grunn til at man kjører med reklame og det er for og få "kunder" eller medlemmer til og sjekke inn på vw audi club og få inn mere penger til flere treff feks. Jeg for min del er ikke med i klubben for og få rabatter som di fleste får alikavel eller bedre rabatter. Har vært medlem en stund og til dags dato ikke brukt noen rabbater klubben får.

 

så vist noen ser at du har en fin detalj på bilen din så vet dem at du er medlem av vw audi clubb?: klø :

 

Men forumet derrimot bruker jeg ofte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei hei! Make love not war ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke tak i de noen steder, så jeg trykker noen opp selv.. Kan trykke opp for flere hvis det er interessant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke tak i de noen steder, så jeg trykker noen opp selv.. Kan trykke opp for flere hvis det er interessant :)

 

Merkene er bundet av copyright, så da bryter du opphavsretten hvis du gjør dette. MAO, på eget ansvar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkene er bundet av copyright, så da bryter du opphavsretten hvis du gjør dette. MAO, på eget ansvar ;)

Altså.. Hvis ikke klubben klarer å få til å trykke de og sende de ut til lokallagslederene, så får man ta saken i egne hender ;)

 

Men tanke på alle pengene klubben får inn fra medlemskontigenten, så burde det ikke være så vanskelig å få en person til å sende avgårde til trykk og distribuere til lokallagene.. Jeg tar gjerne på meg jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.