Anbefalte innlegg

Blir det noe møte i Mai? Greit å få ut beskjeden litt tidlig, så flest mulig får det med seg.

Jeg er hvertfall klar, hadde oppstart på golfen i dag etter en lang vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe møte i Mai? Greit å få ut beskjeden litt tidlig, så flest mulig får det med seg.

Jeg er hvertfall klar, hadde oppstart på golfen i dag etter en lang vinter :)

 

Ja ett møte må me vel ha,har ikje rekna meg fram til om eg har fri da men pyttsan

Såg du stod der med flotmyr i dag,digger den Golfen din : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja, klarte å miste et lite skrallesett midt i veien av alle ting.

Og da så du meg ute på første prøvetur, den blå Subaruen er min som en kompis kjørte som følgebil i tilfelle Golfen ikke ville samarbeide. Noe den heldigvis gjorde :tilber:

Takk takk, er ganske fornøyd med den selv, kjekt å høre at andre liker den også :)

Er mye som gjenstår før den er som den skal, men det kommer etterhvert.

 

Møtet blir vel den 5. Mai om jeg ikke tar helt feil (første torsdag i månden?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir møte torsdag 5 mai på Oasen 19:30, då er det vel sommer dekk for dei fleste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med sommer sko på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan desverre ikkje denna gong heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en Audi kompis kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lister meg bort med Golfen, håper den klarer turen frem og tilbake uten for mye tull. Er desverre ikke frisk enda :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekkt å treffe lokal gjengen i Haugesund :) Mye stiligt å se på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte i dag, håper det fortsetter sånn utover sommeren.

Men synes vi burde se om vi kan møtes et litt annet sted, synes det er litt trangt på McDonalds-parkeringen. Eller er det bare meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes det var topp og stå på parkeringa ved Amanda senteret ifjor sommer!

Stor plass, og lite biler helt oppe i hjørnet under rundkjøringa :)

 

Men der er det vel ikke like lett å stikke innendørs hvis været ikke holder!? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tett og intimt er best vettu;)

Beste plass vi har stått etter min mening og levetid i lokallaget er da vi stod utenfor verstedet til Aksdal Bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ingen har noen innvendinger på å flytte seg litt over på "feil" side av Karmsund bro, så kan jeg høre om vi kan stå på jobb, og evt. bruke møterommet hvis det er dårlig vær. Har stor hall til å kjøre inn en bil eller tre om det skulle være ønskelig også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja samme for meg,men litt av grunnen til at me er nå på Mc.Donald Oasen er vel at det ligger litt imellom alt,at det ikke blir så langt å kjøre for de som kommer fra noe utenfor Haugesund.....+ at ein varm kopp kaffi er digg hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært litt skoj og hatt dt utenfor møller:P( må være få biler parkert ofc)

ringt H-avis og fått et intervju og litt publisiti;)

kanskje nevnt at me søke etter noen bedrifter som vil gi medlemmer rabatter osv?:P

elr bara eg som tenke for stort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tenke for stort ska eg ikje utala mg om,men like tankane dine eg,men på Møller her i Haugesund er det som regel alltid mye bil utafor,lite plass til oss......synes eg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, hadde vært fint å stått på Møller, men der står det så godt som alltid fulle parkeringsplass desverre.

McDonalds er faktisk ikke så langt unna jobben min, det er bare rett over broen, og bort til Bø Øst /ifølge gulesider er det ganske nøyaktig 3,5 km)

Kaffe er det også muligheter for regner jeg med, bare smiske litt med de i 2. etasje. Men som sagt; Det er bare et forslag, er ikke sikkert vi får lov, og jeg trenger ikke å spør hvis det ikke er ønske om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

parkeringsplassen til møller blei spylt i dag:) og bedde utenfor ble trimmet;) de pynter til treffet i juni allerede:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

parkeringsplassen til møller blei spylt i dag:) og bedde utenfor ble trimmet;) de pynter til treffet i juni allerede:P

 

Hehe ja self gjør dei det,nai blir nokk aldrig noe plass til oss der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.