felleskjøring Hadeland treffet 2011 1mai

Anbefalte innlegg

da nærmere dette treffet seg med storm skritt og lurte på om det er noen flere som skal oppover?

 

kjørerute blir :

 

oslo-olavsgaard-hagan-roa-gran-hadeland

 

avreise blir klokken

10.00 fra Esso på ryen

10.15 fra innkjøringen til exporama hellerudsletta

10.25 fra innkjøringen til ringnes (hagan)

10.45 fra vekten i hakadal

 

ankomst rundt klokken 11.15

 

walkie talkie på kanal nr 7

 

vi kjører samlet og holder fartsgrensen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du skulle skrevet dato også. Jeg er litt lat og blir lett forvirret av mangel på dato.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.mai Vidar.

 

Jeg skal bli med på felleskjøringen :)

 

Planlagt å møte evt follo / andre lokallag på esso der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5replies, 109 visninger, satser på at kolonnen blir på 100 da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke kjørt i kolonne med mer enn 3 biler totalt tidligere. Er det noen uskrevne regler jeg bør kunne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke kjørt i kolonne med mer enn 3 biler totalt tidligere. Er det noen uskrevne regler jeg bør kunne?

 

Om å gjøre å kjøre mest mulig jojo tempo, spesielt å sinke køen litt fordi man skal overbevise bilen bak seg at man er tøff når man gir på fra 40km og opp til 90km : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om å gjøre å kjøre mest mulig jojo tempo, spesielt å sinke køen litt fordi man skal overbevise bilen bak seg at man er tøff når man gir på fra 40km og opp til 90km : haha :
:bs: Kom igjen a'!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs: Kom igjen a'!

 

Man følger fartsgrenser og prøver å holde jevnfart og avstand til bilen forran hele veien til destinasjonen. Om man er lur så kjøper man en billig walkietalkie på clahs O eller no og har på kanal 7 for å lettere vite hva som eventuelt skulle skyldes en liten stopp eller en eventuell omvei på vei til destinasjonen :)

 

Er greit å vente med å tøffekjøre til man er på vei hjem fra treffet (ikke noe med deg, bare opplevd litt av hvert på disse Hadeland kolonnekjøringene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva hvis det sniker seg inn en feil bil i kolonnen?

Faren er jo der. Det er alltid noen som tror at avstanden til bilen foran er et sted for de selv å plassere seg. :angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får man bare finne seg i at bilen ligger der, men går jo alltids ann å kjøre forbi og. Skulle det bli noe krøll med vanskelig forbikjøringsmuligheter pga svingete vei osv, så er det greit å ha walkietalkie :) Så kan man (om man stoler på folk) Kjøre forbi på uoversiktelige steder om lederbilen eller no sier det er klart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ett par dustebiler som la seg midt i kolonna i fjor, og det var ganske irriterende da alle måtte ta forbikjøring. Samt at mange av de er egoistiske da de ser at de sinker resten, og ikke legger seg ut i en holdeplass... Tar det som det kommer, nok av folk glor uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grovan: Da sitter jeg på med deg om det er greit? Da mine felger er frasjålet fra min garasje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da mine felger er frasjålet min garasje...

Hva er det du sier? Er felgene dine frastjålet din garasje? (Eller frasjålet, som du skriver) Hadde de egen garasje som er stjålet? Det må jo sette spor og ha bråkt relativ bra? Hva har de fraktet den av gårde med? Kran og trailer? : haha :

 

Seriøst? Har noen rappa felga dine mens de lå i garasjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg får sommerhjula mine før søndag, da hiver jeg meg på fra Ryen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du sier? Er felgene dine frastjålet din garasje? (Eller frasjålet, som du skriver) Hadde de egen garasje som er stjålet? Det må jo sette spor og ha bråkt relativ bra? Hva har de fraktet den av gårde med? Kran og trailer? : haha :

 

Seriøst? Har noen rappa felga dine mens de lå i garasjen?

 

hehehe.. Hele garasjen er ikke tatt nei ;)

Det er helt riktig Vidar. Felgene lå inne i garasjen med porten igjen, men jaggu har dem vært inne og tatt dem....Dessverre : gråter : Vis ikke grovan har plass så kan jeg vel sitte på med deg ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe.. Hele garasjen er ikke tatt nei ;)

Det er helt riktig Vidar. Felgene lå inne i garasjen med porten igjen, men jaggu har dem vært inne og tatt dem....Dessverre : gråter : Vis ikke grovan har plass så kan jeg vel sitte på med deg ? :)

 

Ellers er det plass hos meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her kan du velge og vrake i gammal og ny Golf samt gammal Audi. Utvalget drivstoff og sylindre varier også. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her kan du velge og vrake i gammal og ny Golf samt gammal Audi. Utvalget drivstoff og sylindre varier også. : smil :

 

Det er så utrolig mye hyggelige folk i Oslo lokallag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om bilen min ikke er i nærheten av klar, så joiner jeg også:)

 

Henrik sitter vel på med meg regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper jeg henger meg på jeg og ifra exporama :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om bilen min ikke er i nærheten av klar, så joiner jeg også:)

 

Henrik sitter vel på med meg regner jeg med.

 

Er bra at vi med uferdige biler holder sammen Stian: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.