møteplass i år for vacn medlemmer i tromsø.

Anbefalte innlegg

Hei. lurer på om det blir noe "treff" sånn som før , møttes ved jekta annenhver torsdag. blir det noe slikt i år? evt hvor når. Merker at det er en laber interesse for og møtes og se på biler/snakke bare piss... Håper det blir noe i år også!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler eg berre kan henge meg på denne tråden her! Er ny her i byen, so kjenner ikkje til noken i lokallaget her! Men er det noko aktivitet? Ifølge dinna tråden her såg det farlig labert ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe du sier ikke det du:P^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er noe dødt her ja :P jeg er vertfall interisert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og. defor jeg prøver og få frem noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert være med engang iblant, må bare få golfen min nordover :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak! Var mye aktivitet tidligere på lokallagsmøtene. Pleide å være 10-15 stk som stilte opp. Torsdager kan bli litt vanskelig for meg, da jeg jobber da. Men så lenge folk blir lenger en til kl 21(da jeg er ferdig) så kan jeg stille:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jo også i tromsø i ukene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig litt meir respons her! : vinke :

 

Godt å sjå at det e vilje for ditta her :)

Har lagt meg merke til at det er ein god del flotte vag produkt som rulla rundt her oppe, så burde no vere mulig å få til noke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok være såpass ærlig å si at jeg ikke lenger har VAG produkt:) Men stiller lett opp på et møte eller to:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de fleste kjøre non vaG ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge man er betalanes medlem så er det jo ingen problem.... kommer jo folk som kjøre non vag uansett:P men selvsagt treng det ikke og være torsdager.... uansett egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører jo også for det meste non vag bilen min :P må jo spare på poloen :P men stiller opp med godt mot for å snakke vag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel ingen plass at det krevst at man kjører vag produkt sjølv om man er med i vacn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på torsdag da? Noen som er med på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg starter og jobbe på torsdagen og jobber helt til onsdag, taxi.... så må bli isåfall neste torsdag jeg kan :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde no vert arti det! :) men virka ikkje so de va so veldig mange intereserte akkurat i måra? Tar vi det i neste veke so e vi i det minste 3 + sikkert fleire som får med seg ditta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo forsøke neste uke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir møteplass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd de ikkje vart noke idag, sia det e so strålandes flott vær!

Men får håpe det blir like bra neste torsdag! :)

 

Når det kjeme til møteplass so håper eg noken kan komme til innspel innen neste torsdag, eg har ihvertfall ikkje peiling på kor som kunne vert bra! Er tross alt ikkje herifrå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare og finne en enkel plass. jeg er med neste torsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

statoil breivika eller noe sånt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for mye aktivitet rundt omkring der. Vil ikke være til bry for de andre som handler der, samt alt for åpent for mye vind(les: mye vind = kald :) ) Vi har jo en uke på oss, finner sikkert en plass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema stenger 8. en mulighet? eller gamle bilco/bladet tromsø stor plass og le for vinden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.