#51 Skrevet Juni 9, 2011 Ble det noe av idag? Får ikke bilen min før imorgen, orket ikke å komme uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 9, 2011 Joda, det ble oppmøte. Vi var vell fem stykker på det meste, veldig hyggelig var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 11, 2011 glemte nu av hele greia:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 14, 2011 Blir no vel forhåpentlegvis ikkje siste lokallagmøtet i sommar vel? Må no gå ann å treffast igjen! For både dei som var der siste, og fleire! Eller ke folke seie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 15, 2011 Jess, vi må få til enda et treff en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 15, 2011 neste uka torsdag? 24 juni samme tid som sist og samme plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 15, 2011 neste uka torsdag? 24 juni samme tid som sist og samme plass? neste torsdag e 23. juni? Eg går ihvertfall på vakt fredag 24. juni.. Så om de va det du meinte, så har ikkje eg tida.. Men sikkert andre som har tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 18, 2011 hmm. hørtes jo ikkje bra ut. lenge blir du og jobbe da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 21, 2011 hmm. hørtes jo ikkje bra ut. lenge blir du og jobbe da ? Fredag 24. juni ska eg jobbe frå 1430 til 2300 + helgevakt og hovedansvar heile helga.. Forhåpentlegvis so får eg skubba Polar Pioneer frå kai då og, so eg får litt meir fritid... Ska du jobbe i helga kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 16, 2011 På tide me eit nytt "treff" synest eg! Noken som e me ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 16, 2011 Joda, æ e med hvis det passe med alt anna som skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 21, 2011 jeg er med =) (selv om bilen er skadet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 21, 2011 Kommer hjem fra en liten avslappningstur til Senja nå på Søndag, er med hele neste uke om sjansen skulle by seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 22, 2011 neste uke hadde passa ypperlig da jeg ikke har vakt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 22, 2011 skal vi sei, 28/7 kl 2000 utfor gamle ivex, eller ka dere kalla det..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 23, 2011 book meg inn vertfall satser på at bilen ikke er på verkstedet vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 24, 2011 Er egentlig på hytta da, men skal se.. kanskje jeg er kommet hjem til da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 25, 2011 Torsdag altså? Det kan vell la seg ordne Får håpe vi er heldigere med været enn det er nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 26, 2011 idag er det jo ikke sååå ille men det er meldt opphold å 10-14 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 26, 2011 Fine meldinger for torsdagen http://www.yr.no/sted/Norge/Troms/Tromsø/Tromsø/ Mange som blir med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 27, 2011 jeg er helt klart med =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 27, 2011 Tror jeg er med, iallefall planen Skulle ut å vaske bilen nå, endte opp med at min bedre halvdel tryglet meg om å ta hennes først. Gjorde såklart det, å nå orker jeg ikke å ta golfen. Får vente til imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 27, 2011 Dukker opp jeg og:) må bare få vasket kjerra... 1 uke med kjøring på grusveier i alt slags vær, så bilen ser ikke ut:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 28, 2011 min bil er nå ren om alltid =) vaskin annen hvær dag bruker å hjelpe =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 28, 2011 Kommer kanskje, men blir isåfall uten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...