#101 Skrevet August 28, 2011 Blir vel eit til snart? må jo ha MINST eit til før kong vinter kjem på besøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 5, 2011 tja, kanskje man skulle stille:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 6, 2011 Jess, minst et til før vintern klare vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 6, 2011 Må jo vaske bilen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 8, 2011 Ka med å prøve å få til en Søndagstur til Vollan/Skibotn/Tømmerelv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 9, 2011 Den e eg me på! So lenge det ikkje er no på søndag, eller søndag om 3 veker:p Vi kan jo kombinere det med foto og diverse! Er jo fleire med gode kamera her så det bør ikkje bli noke problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 14, 2011 (endret) De va laber interesse her? Sia ingen vil ut på tur og sånt, so måtte eg ta meg friheita til å ta meg ein tur åleine for å få testa nyekamera.. Bilen vart litt linselus kan man sei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 18, 2011 du tok ikke med biln på fjelltur:P Fine greier det der. har sett biln din flere plassa. Må få lakka den helt ned snart, ellers bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 18, 2011 e gla for at bilen vart ståandes igjen på parkeringsplassen når eg gjekk oppover.. Den hadde ikkje komt seg særleg langt Jau, får sjå ka so skjer te våren tenke eg.. lakk i vinter blir det ihvertfall ikkje.. Senk må nok også vurderast te neste år. Litt før høg - men samtidig lav sett i forhold til vegane i tromsø Men e det ingen som har interesse for eit lite treff før snøven kjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 20, 2011 lokalagsmøte på værksted på torsdag kl 20:00 Kjør ned ved Spar Stakkevollveien og følg veien rett fram, så finner du frem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 20, 2011 vw værkstede flytta? altså me kræmer ja? dem bygge jo de Jevla blokken der trudde alt va borte under spar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 21, 2011 første blåe bygget du kommer til når du kjører rett fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 21, 2011 Oia:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 21, 2011 Dukker nok opp jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 21, 2011 3 stk som kommer da? må jo bli flere!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 21, 2011 Ja altså, æ kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 21, 2011 Skal prøve å få det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 22, 2011 flott ses ikveld da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 22, 2011 masse folk stilte opp 10 stykk på det meste! trivelig! beste treffe hittil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 23, 2011 Joda, veldig hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 27, 2011 tru om det blir noe vintertreff da? i 2007 var jo glattkjøringsbanen leid inn. mulighet for dette på nytt? evt ka det koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 1, 2011 tru om det blir noe vintertreff da? i 2007 var jo glattkjøringsbanen leid inn. mulighet for dette på nytt? evt ka det koste? Tja, no har vi jo leid glattkjøringsbanen på Finnsnes, hvert år siden den gang. Men dessverre, så har trenden vært nedadgående betalende deltakere. I år hadde vi kun 7 betalende. Banen på Finnsnes er mye større, enn den her i Tromsø. Men klart, hvis folk er int., kan jeg alltids sjekke muligheten for et lite arrangement på banen i Tromsø neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 1, 2011 7!? Vi var da langt flere enn det, var vi ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 2, 2011 var vel ikke mange flere enn 7 som betalte, nei... for å si det sånn så ser det ikke lovende ut for fremtidige arrangement i regi av troms lokallag når folk ikke stiller opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 2, 2011 fordi av dere som ikke fikk det med dere sist, så kjører vi på igjenn først kommende Torsdag ! Altså lokallagsmøte på værkste først kommende Torsdag kl 20.00. cola 20,- så skal vi prøve å få til gratis kaffe ta kontakt med Audun eller Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...