Anbefalte innlegg

Noen som har oppdatert liste over dette? Ser at det er mange gamle og sannsynligvis utdaterte avtaler.

 

Hva er rabatt prosent på delesalg hos Møller Bil Molde AS? (Bj. Rødseth hadde 10%, mens Møller Bil Ålesund hadde 15%)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er det ingen faste rabattavtaler lenger.

Møller gir forskjellig rabatt alt etter hvilke deler det er, og hvilket arbeid det er snakk om.

Har opplevd å få både gode og dårlige priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som fortsatt har rabatt for klubbens medlemmer som jeg vet om er:

 

Møller bil

Bilxtra

Mekonomen

Molde Chiptuning Center/TS-Racing

Solfilmeksperten

Meca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid fått fast rabatt hos Bj.Rødseth, men har ikke handlet deler etter de ble Møller Bil Molde.

 

Skal handle bremser, mansjetter, øvre bærearmer og diverse til Audien, men Møller Bil ligger en del tusen over eks. Bilxtra i pris. (Men var ikke klar over rabatt hos Bilxtra, så uansett blir sikkert Bilxtra da billigere.)

 

Jeg liker å handle på Møller Bil, siden jeg vet at jeg får alle riktige deler. Bilxtra har ikke overbevist meg tidligere. Har vært noen returer og bytter hos de etter kjøp av oljefilter, luftfilter, kupefilter, viskere osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Mekonomen på alt av slitedeler, og alltid fått rett.

Er det vanskelige deler hvor webkatalogen til Mekonomen ikke alltid viser hva du skal ha, kjøper jeg på Møller.

Da er jeg garantert å få rett iaffal. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm fin webkatalog på mekonomen.no. Kom da ut med en pris på Kr 6680,- inkl.mva (Ukjent lagerstatus) (Her også med Brembo Max skiver til samme pris som vanlige skiver)

Bilxtra - Kr 8500,- inkl.mva (Nesten alle deler på lager i Molde. Manglet skiver foran)

Møller Bil Molde - Kr10500,- inkl.mva (Nesten alle deler på lager i Molde. Manglet skiver bak)

 

Ingen av disse prisene har jeg brukt rabatter på.

Mulig jeg må ta en tur innom Bilspectra også....se hva de får til. he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilspectra heter nå Hellanor og (spør du meg) har de blitt rimelig elendige i forhold til det de var.

Later til at fokus nå er kun på verksteder og ikke privatkunder som kommer innom butikken.

 

Mekonomen har rimelig mye på lager til gjengse biler, feks Golf4 er mye på lager. Og de har kort bestillingstid på det meste.

Har fint lite negativt å si om den butikken egentlig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk Meca også du. De kan være en av de billigste. Har handlet alt av deler der og har samme erfaring som Knut Arne har hos Mekonomen: Alltid riktige deler. Skal legges til at jeg har gode rabatter der også, men brukte vwaudi-kortet i starten og fikk rabatter der. 50% på all olje f.eks.

 

Webkatalogen er også veldig bra, med skikkelige bilder og forklaringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk vw audi rabatt på øverland. i Olsmedbakken 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

handler du på http://www.autohausaz.com kan ALLE i hele norge gi så mye rabatt uten å være i næreten.

 

Sjekka eu-manglene på a6'en til fattern nå!

 

Meca (uten rabatt) 1900x2 og 326kr (bærekule og bremseslange)

Autohaus 600x2 og 60kr pluss litt i frakt og moms da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.