Noen i surnadal med peil på Bil Max?

Anbefalte innlegg

Kjenner meget godt til Bilmax, handler mye der og kjenner folket. Anbefales til alle :) De skaffer mer om ønskelig til komfortable priser, -også dekk/felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de noen nettside?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har de vel ikke tid til, men du kan jo ringe Jan for å høre utvalg og priser; 92 05 08 70. Jan konkurrerer i EMMA, så de har også gode priser på bilstereo.

Referer til meg da... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har de vel ikke tid til, men du kan jo ringe Jan for å høre utvalg og priser; 92 05 08 70. Jan konkurrerer i EMMA, så de har også gode priser på bilstereo.

Referer til meg da... :D

 

 

Ringer ikke da jeg ikke har noe spes jeg skal bestille, men bare nyskjerrig på hva de kan skaffe til bilen min. Hadde han derfor hatt en mailadresse så hadde jeg sendt en mail =) You got a mail adress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det ikke er http://www.bilmax.no/ så har et av firmaene litt dårlig fantasi? :)

 

Ett helt annet firma ser det ut til.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet alt av styling og felger/dekk hos bilmax og kan absolutt anbefale de. Muligheter for å ordne bra pris er det også.

e-posten deres: post@bil-max.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er mailen sendt.

 

Skal bli gøy å se hvilke priser de opererer med. Det er jo veldig atraktivt da. Ganske så lokalt (til disse kanter å være)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg forstått det riktig når jeg har oppfattet at det er en Bilmax-forretning i Sunndalen også?

Evnt. hvor i Surnadalen og Sunndalen holder disse til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Surnadal ligger den i Svartvassvegen, den vegen som går paralellt nedenfor den såkalte miljøgata. På Sunndalsøra holder de til like før Shell. Det er de samme folka som står bak begge plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Surnadal ligger den i Svartvassvegen, den vegen som går paralellt nedenfor den såkalte miljøgata. På Sunndalsøra holder de til like før Shell. Det er de samme folka som står bak begge plasser.

 

Er det de som holder til der biltrangsynet var før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ved Shell-stasjonen på Sunndalsøra, retning Surnadal/Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Surnadal ligger den i Svartvassvegen, den vegen som går paralellt nedenfor den såkalte miljøgata. På Sunndalsøra holder de til like før Shell. Det er de samme folka som står bak begge plasser.

 

Ok, takk for svar. Får se om jeg svinger meg en tur innom en gang jeg farter forbi da hvis det passer slik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke helt sikker på om jeg skulle skrive dette. Men siden en i klassen min fikk litt pepper for å ha slengt drit om bil-max. Så må jeg bare si at dette ikke stemmer ut i fra hva jeg vet =)

 

Men uansett (poenget) syns de virka noe dyre. De anntydet en pris på ca 3500,- - 4000,- for en RS4 fanger (uten glide festene på sidene) Selv med 15% rabatt vil dette komme på ca : 3187,50 ,- (gikk ut i fra pris på 3750,-)

 

festene : 4 - 500 ?

 

Så må jeg få fangeren derifra å hit, transport kostnader. (aner ikke. 3 - 400?)

 

Syns dette er noe stive priser. Iallefall for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt andre plasser da? Synes ikke disse prisene var avskrekkende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt andre plasser da? Synes ikke disse prisene var avskrekkende.

 

Jo, de er det når det ikke er orginalt. Det er jo glassfiber copys..... Uten fester! Må jo gjøre masse før jeg kan sette de på.

 

Dessuten har jeg finni slikt billigere andre steder. Bestilt også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.