Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Er ikke aent en dyrt med gass: bh :

Søren spør du alle de andre på mail ka de synst om sveiseaparat. er ikke alle som leser her kver uke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke aent en dyrt med gass: bh :

Søren spør du alle de andre på mail ka de synst om sveiseaparat. er ikke alle som leser her kver uke

Yes, skriv en tekst, så sender jeg den videre til alle andre :)

Hadde uansett tenkt å sende en epost til alle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp ett 180-200AMP, einfase er en fordel, men ikke ett must. Har lett for å spisesikringer, men er bare å koble av den ene fasen på en kjøteledning om dere har 240V 3-fas ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde ESAB i fin størrelse på Jula til rundt 8500 sjekka ikke om slangepakken var med i den prisen men går jo ut fra det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

korti e de folk ute i dag?

Kunne godt tenkt meg å lånt bukken visst de va mulig og ingen bruke an..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen sko selvfølgelig ett erend når eg komme hjem, så blir forsinka. E der vel fra halv7 tiå eller no : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg rekke isje ein dritt før eg reise på feri på torsdag:(:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du e på ferie hele tiden du!!!!!

du har någen merkelige utsagn av å t du André! Fysste så skrive du "hurra!" i prosjekttråden min uten någen som helst meining, hehehe, åsså nå seie du at eg e på feri heile veien:confused:

Har'sje vært på feri siden mai/juni jo:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som ska ud å skru i dag? :)

Eg tenkte mg ein tur ud itte jobb :) Må bare få lånt ein nøkkel viss ingen andre ska då!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine :) Men då ses me der ude då. Ska du ud Kjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøra litt me uren? :)

Blei ikkje heilt ferdige i går, komt seint i gang og pigede så ska fruen ut å shoppa i dag og! : bh : Blir forsinka igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du isje kontroll på kånå Petter? Du seie jo bare at nå ska du ud å skru så då må hu bare holla seg hjemma:) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du isje kontroll på kånå Petter? Du seie jo bare at nå ska du ud å skru så då må hu bare holla seg hjemma:) :P

Det blir ikke någe på an då vettu:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine :) Men då ses me der ude då. Ska du ud Kjell?

Tenkte det hvis dar va ngn folk. Kånå ska visstnok til ei vennina sammen med småen så då har eg fri! :) Ellers så tar eg me småen ut på tur.. :) Det e alltid morsomt! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei ikkje heilt ferdige i går, komt seint i gang og pigede så ska fruen ut å shoppa i dag og! : bh : Blir forsinka igjen...

Så klart du ikje blei ferdige.. du skrudde jo bare på den grønne slimklatten, ryktene sa jo at det var lasse som skrudde skikkelig bil igår? Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klart du ikje blei ferdige.. du skrudde jo bare på den grønne slimklatten, ryktene sa jo at det var lasse som skrudde skikkelig bil igår? Hehe.. :P

I går skrudde me skikkelige bil eg monterte kile og greier:p dagen før eller mandag om du vil så skrudde han på slimklatten og eg på skikkelige: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skrudde quattro i går, Lasse rota vekk deler :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har fått tak i ein stor og djupe vask i rustfritt stål så me kan ha på lokalet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.