#2601 Posted July 2, 2016 Hei, nyinnflytta i Stavanger å leter etter en plass jeg kan holde på med bilene, regner kanskje med at det er fullt her? Men kanskje noen vil hjelpe meg på vei Fullt her ja. Bedre tjangs å finne noe om du spør på trim-4-eldre.com forumet 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2602 Posted July 13, 2016 Tar bukken i morgen, torsdag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2603 Posted July 13, 2016 Tar bukken i morgen, torsdag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2604 Posted July 14, 2016 Blir ikke skruing i dag alikevell, prøver igjen mandag eller tirsdag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2605 Posted July 14, 2016 Blir ikke skruing i dag alikevell, prøver igjen mandag eller tirsdag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2606 Posted July 18, 2016 Blir det til at du ska bruka bukken Selle? Hvis isje så trenge eg an. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2607 Posted July 18, 2016 Blir det til at du ska bruka bukken Selle? Hvis isje så trenge eg an. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2608 Posted July 19, 2016 Jeg har bukken i dag, Selle har bukken i morgen og jeg tar den muligens på torsdag igjen om jeg ikke blir ferdig i dag. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2609 Posted July 19, 2016 Jeg har bukken i dag, Selle har bukken i morgen og jeg tar den muligens på torsdag igjen om jeg ikke blir ferdig i dag. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2610 Posted August 4, 2016 Eg tar bukken i dag. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...