#1651 Skrevet Mai 21, 2012 Enig med Lasse, desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1652 Skrevet Mai 21, 2012 Beklager, ikke aktuelt for min del pga for mange folk vi ikke kjenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1653 Skrevet Mai 21, 2012 Er også enig med Lasse. Vi er dessverre nødt for å være litt restriktive på slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1654 Skrevet Mai 21, 2012 Forståelig Men måtte iallfall spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1655 Skrevet Mai 21, 2012 absolut lov å spør lykke til med leting. dukker nok noe opp i områden . mvh søren - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1656 Skrevet Mai 26, 2012 Har en svart "skinn"sofa som eg tenkte eg sko kvitte meg med pga ny.. så tenkte eg å nevna d her først, om d kunne være interessant å hatt den i lokalet? trenge svar sånn rimelig fort.. hvis isje ryke an på dynga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1657 Skrevet Mai 26, 2012 Har en svart "skinn"sofa som eg tenkte eg sko kvitte meg med pga ny.. så tenkte eg å nevna d her først, om d kunne være interessant å hatt den i lokalet? trenge svar sånn rimelig fort.. hvis isje ryke an på dynga.. Dett hadde vært nice! Men eg har ikkje tilgang på egna bil lenger te å henta med Noen så har tilhenger? E krok på Renaulten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1658 Skrevet Mai 26, 2012 Eg har både bil me hf og henger at the moment så eg kan levera i lokale idag hvis noen kan ver med å bæra har og en 2seter i samme stil som står på ålgård som åg sikkert hadde passt fint i lokalet som evt kan hentes en annen gang.. 3seteren står på henger i sandnes, klar te å kjøras ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1659 Skrevet Mai 26, 2012 Eg har både bil me hf og henger at the moment så eg kan levera i lokale idag hvis noen kan ver med å bæra har og en 2seter i samme stil som står på ålgård som åg sikkert hadde passt fint i lokalet som evt kan hentes en annen gang.. 3seteren står på henger i sandnes, klar te å kjøras ud Eg e stuck hjemma med guttungen så såve, madammen e ute å lufte vede (les: utepils i byn ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1660 Skrevet Mai 26, 2012 Hehe oki.. men ska eg bare kjøra an ud å setta an utfor lokale? går greit å flytta an bare 1 person åg.. tror eg hehe.. sko helst ha levert hengeren i dag ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1661 Skrevet Mai 26, 2012 Har du et bilde? Me e litt manko på sofa her hjemma for tiå.. Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1662 Skrevet Mai 26, 2012 Noge i denne duren http://www.trollheimsporten.no/getfile.php/1935411.1537.dtbbqqqaqc/1024x768/5051739_1935411.jpg 3seteren e noe slitt, egner seg best som sofa i lokalet.. 2seteren e greie.. noen merker på ene siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1663 Skrevet Mai 26, 2012 Bare lø av av utfor lokale hvis du orke, så får me lempa an innfor porten i mårå E ikkje akkurat meldt så mye regn så det går nok fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1664 Skrevet Mai 26, 2012 då gjør eg d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1665 Skrevet Mai 29, 2012 Eg tar bukken litt i dag, må gjør firergolfen Vålerklar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1666 Skrevet Mai 29, 2012 Eg tar bukken litt i dag, må gjør firergolfen Vålerklar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1667 Skrevet Mai 29, 2012 Trenger bukken litt jeg og til oljebytte Men har noe småtteri å gjøre mens du evt henger i bukken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1668 Skrevet Mai 29, 2012 Trenger bukken litt jeg og til oljebytte Men har noe småtteri å gjøre mens du evt henger i bukken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1669 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg tar bukken i morra. må bare feste og bytte bensinfilter skikkelig. plus en liten heck før våler og tysklandturen. - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1670 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg tar bukken i morra. må bare feste og bytte bensinfilter skikkelig. plus en liten heck før våler og tysklandturen. - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1671 Skrevet Juni 1, 2012 Jeg reserverer bukken i helgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1672 Skrevet Juni 4, 2012 Eg stikke ut i lokalet nå, någen andre så ska? Tenkte å bruka bukken, blei lide skruing i heljå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1673 Skrevet Juni 4, 2012 Eg tar bukken i morgen. turbobytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1674 Skrevet Juni 6, 2012 Må ha bukken i dag og fra 18.00 og utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1675 Skrevet Juni 8, 2012 Tar meg ein tur ut på lokalet nå for å se om eg finner noe løsning på surge problematikken med den nye turboen så vis noen kjeder seg og vil ta ein tur og har gode tips så er eg der ute:) 97684621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...