#1876 Skrevet Oktober 7, 2012 I morra etter jobb skal jeg ta Passaten fra bukken. Så trenger jeg ikke bukken igjen før Fredag ettermiddag og i helgen hvis ingen absolut trenger bukken. Få uansett ikke gjort noe etter jobb hele denne uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1877 Skrevet Oktober 7, 2012 Eg tar bukken tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1878 Skrevet Oktober 7, 2012 (endret) Litt offtopic i denne tråden: Tar det lang tid å kode vekk startsperren etter man har byttet ECU på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1879 Skrevet Oktober 7, 2012 Du kommer på Tirsdag Juul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1880 Skrevet Oktober 7, 2012 Yes! det er iallefall planen. Tenkte jeg skulle leke litt med TT´en... har fått en ny ECU til den som jeg tenkte jeg skulle prøve.... Så må jeg vel finne på et triks i ludo for å få stengt dusjen over plassen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1881 Skrevet Oktober 7, 2012 Får krysse fingrene for oppholdsvær då, så greier du få til mye med ei tube tec 7 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1882 Skrevet Oktober 8, 2012 Hjelper deg med taket juuuul! Ses i morra Savner en post her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1883 Skrevet Oktober 8, 2012 Hjelper deg med taket juuuul! Ses i morra Savner en post her Hvilken post? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1884 Skrevet Oktober 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1885 Skrevet Oktober 8, 2012 Da er det klart til å fikse dusjen.... Kanskje goffern får stå tørt snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1886 Skrevet Oktober 8, 2012 Hvilken post? Last edited by Thomas Juul; Yesterday at 22:24. Reason: nope Jeg få hele teksten i epostmeldingene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1887 Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg få hele teksten i epostmeldingene mine Hahahahahahahahahaha.... Men den posten kunne ikke stå. Alt for seriøs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1888 Skrevet Oktober 8, 2012 Hehe, likte den jeg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1889 Skrevet Oktober 10, 2012 Glemte visst stemmen min igjen i lokale i går, så i dag må eg nesten holda jamnt kjeft, det blir ein utfordring! Takk for sveisehjelp Sören og Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1890 Skrevet Oktober 10, 2012 Glemte visst stemmen min igjen i lokale i går, så i dag må eg nesten holda jamnt kjeft, det blir ein utfordring! Takk for sveisehjelp Sören og Lasse Haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1891 Skrevet Oktober 13, 2012 Tar bukken tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1892 Skrevet Oktober 15, 2012 E der någen som ska ut i dag rett etter jobb? Eg sko ha målt litt der inne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1893 Skrevet Oktober 15, 2012 Tar bukken i dag. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1894 Skrevet Oktober 21, 2012 Tar bukken på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1895 Skrevet Oktober 21, 2012 Petter har du autoinnlegg kver søndag? Noen som har fått sett mer på dekkmaskinene? Eg fekk ordna med Støpsel på balanseringsmaskinen det manglet på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1896 Skrevet Oktober 21, 2012 Hehe, det burde det vært mulighet for på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1897 Skrevet Oktober 26, 2012 Eg tar bukken på tirsdag! Va å handla 2 sekker på 40 liter med oljeoppsugningssand (ABSOL) te å ha i lokale (ein i kver ende?) Blir fort ein oljeflekk her og der så må sugas opp Kom på 390kr, noen så har noen innvendinger mot at eg får dei pengene igjen fra lokallagskontoen, gje lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1898 Skrevet Oktober 26, 2012 Eg tar bukken ein times tid på dagen på lørdag, ska skifta litt hjul. Hvis någen andre og trenge bukken på lørdag, så pling meg så bler me enige om kati og sånt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1899 Skrevet Oktober 26, 2012 Søren, eg rydda litt på den midlertidige plassen me porten i går og flytta den grønne Passaten din te sies sånn at det e lettare å komma seg på bukken siden det tross alt blir ein del trafikk på den i dagane og ukene fremover Så vett du ihvertfall kem den "skyldige" e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1900 Skrevet Oktober 26, 2012 Går du ennå og irritere deg øve den "beine" veggen min Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...