#526 Skrevet Juli 19, 2011 Någen som skal ut idag? Skulle ha hentet noen deler som ligger i lokalet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Juli 19, 2011 Siden vi diskuterte IKEA og varebiler på lokalet i dag: Som ser slik ut flat pakket Og her er varebilen: Varebilen ferdig lastet: Og da er baggene ikke med på bilde. (helgetur til Kristiansand) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Juli 20, 2011 E der mulighet for å låna bukken på søndag itte kl 15.00 --> Sko montert senkeskålene etc på audien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Juli 21, 2011 E der mulighet for å låna bukken på søndag itte kl 15.00 -->Sko montert senkeskålene etc på audien.. Må ikkje spør så langt i forveien, me e menn og planlegge ikkje så langt fram i tid Hvis bukken e ledige så e det bare å ta seg ut, om an e ledige, ingen aning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Juli 21, 2011 neinei, e jo klar øve det tar det på lørdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Juli 22, 2011 Nogen så ska bort i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Juli 24, 2011 Saa bukken er fiksa? hva koster oss reparaturen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Juli 24, 2011 Saa bukken er fiksa? hva koster oss reparaturen? Nei den er ikke fikset det regner eg nesten med at du ikke trudde heller må føst finne ut hvilken type bryter me kan bruke så eg venter på at Asle Bru skal komme hjem fra Nordsjøen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Juli 24, 2011 Foresten var det någen som skulle ut i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Juli 24, 2011 Nei den er ikke fikset det regner eg nesten med at du ikke trudde heller må føst finne ut hvilken type bryter me kan bruke så eg venter på at Asle Bru skal komme hjem fra Nordsjøen. Okay, da fikser JEG det naa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Juli 24, 2011 Okay, da fikser JEG det naa Det er ikke så lett å fikse. må bytte bryteren tror eg, men må finne ut hvem som selger lik. eg har snakket med eletrikere, men alle må se bryteren for å gi noe fornuftig svar er tross alt viktig at sperra fungerer som den skal;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Juli 24, 2011 rune har ferie i 2 uker naa. etterpaa ser han paa det og fikser det. sendte bare en melding og har faatt rask svar. saa vanskelig folkens!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Juli 24, 2011 Neida ikke vanskeligt, men eg liker ikke mase på folk: flau :. har egentligt glemt det noe som faktisk kan sje kommer på det når eg ser bukken, men den siste uka har eg knapt vært innom lokalet. var greit å ha litt pause:) Flott du fikk tatt kontakt med han: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Juli 24, 2011 er jo ikke bare du og jeg som maa fikse ting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Juli 24, 2011 Sören, om du lånte noen piper i det røde settet mitt før du dro på ferie? Mulig eg trenge den eine så mangle for å bytta olje på girkassen så ska i einseren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Juli 24, 2011 mangler endel torx i det blå settet mitt og som har blitt lånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Juli 24, 2011 Ska me låne noe av noen må me spør først, og tinga må tilbake igjen det må være helt klart. eg har lånt jekken til Thomas ett par ganger uten å spør bør egentlig ikke fårekomme: flau : Eg skylder vel Joakim ein 6mm tolvkant var ikke eg som knakk den men det var under arbeid på min bil: flau : skal få ordnet en ny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Juli 24, 2011 Kem som ikke har lånt jekken...? Men den jekken er vel nesten som å regne for felles jekk.... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Juli 24, 2011 Jeg mangler også en del verktøy, blandt annet noen fastnøkler og et par skrujern. Om det er jeg som har rota dem vekk vet jeg ikke (mye mulig:p), men om noen har lånt så må dere være greie og legge det tilbake:) Det gjør forøvrig ikke noe om noen låner mitt verktøy så lenge det legges på plass etterpå Men ja, jeg har også lånt uten å spørre, men alltid lagt det på plass igjen etterpå. Uansett... vi bør alle bli litt flinkere til å spørre først før vi låner av hverandre. Så jeg skal ikke låne noe mer uten å spørre først i alle fall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Juli 25, 2011 Det gjør forøvrig ikke noe om noen låner mitt verktøy så lenge det legges på plass etterpå Men ja, jeg har også lånt uten å spørre, men alltid lagt det på plass igjen etterpå. Ditto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Juli 25, 2011 Eg tar bukken i mårå Girkassebytte på einseren++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Juli 25, 2011 Eg tar bukken i mårå Girkassebytte på einseren++ *Finne frem popkornet og campingstolen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Juli 25, 2011 *Finne frem popkornet og campingstolen* Finn fram ett par hansker du, ellers så blir du så skitten i tryne når du klør deg Komme du elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Juli 25, 2011 Finn fram ett par hansker du, ellers så blir du så skitten i tryne når du klør deg Komme du elle? Han har Svigers på besøk så då spørst det vettu;) eg kommer eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Juli 25, 2011 Finn fram ett par hansker du, ellers så blir du så skitten i tryne når du klør deg Komme du elle? Tar jo ikkje av meg hanskane for å klø meg i tryne Tror ikkje eg har anledning te å komma meg te lokale før fredag: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...