Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Men kor vasket Søren Passaten sin...? E det vann her ute? (bortsett fra 5l dunkene med kaffevann)

 

Men jeg har vært på ferie, og noen andre har vel drukket kaffe for det er jo nesten ikke vann igjen.,.,.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe lås opp nede å dra ut den slangen som er der. når det gjelder kaffivannet så spørst det om ikke någen sløvpeisar har vaska hendene i det: faint : tror ikke det er blitt kokt kaffi etter du dro på ferie:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du vaske golfen herr Juul? Blir det prøve tur når jeg kommer hjem fra ferien????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du vaske golfen herr Juul?

 

Vask er vel ikke rette ordet.... Spa 3 år gammel møkk av er vel mer rett. Ble inspirert av Søren, og Passelaten hans.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mailen min fungerer ikke lenger så vis noen har kontonr som leigå skal betales inn til hadde det vært flott. er det noen som følger med at alle betaler egentlig? går jo ut fra det men:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppstart av urquattro i mårå!!! : eek :(får me håpa...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp å det gjør sikkert ingenting om noen som har peiling på 10v 5er kommer på besøk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp å det gjør sikkert ingenting om noen som har peiling på 10v 5er kommer på besøk:p

 

 

Stemme, sånne sutlevatnsmotorar har eg lide peil på : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Thomas: Når colaen var tomt har jeg tatt vann. Skal kjøpe ny denne uka :)

 

@ Lasse: Full kontroll ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@søren, ikke kjøp nytt kaffevann, jeg tar bare med 5l hjem og fyller med vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpe 2 brett cola i dag, skrik ut hvis noen finne tilbud :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der mulighet for å få låne "lakkboksen" dokkors i dag eller i morgen? Må få litt fyller og lakk på någen felger her! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør isje ver någe problem det Stian:) Me har dog isje någe "reservering" på denne (tror eg), så det e isje umuligt at an e opptatt, men eg reine me at de som eventuelt ska brugan kan gi beskjed her så du sleppe å kjøra bomtur:) Eg ska ud i dag itte at eg har fått i meg middagen. Kan senna deg ein melling når e der, så ser eg jo fort om an e opptatt eller ei:) Send meg nr ditt, e usikker på om eg har d gamla eller d nye nr ditt lagra:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller mannsterk slik at de terassestolene ikke blir ensomme i kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er jo hyggelig med besøk og moralsk støtte:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikkje ut så det blir i kveld. Men kanskje i morgen. Komme eg ut i kveld blir det for å se om petter greie å skremme flerne med å prøve å starte ur quattro. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klugen har. :)

 

Sent from my Desire HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: tror du ikkje eg glemte alle delene der ute i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urquattro oppstart OK, stor oljelekkasje framkant av blokk, av og på med regreim 3-4 ganger i dag, lokalisert te ein pakning. Bedre lykke neste gang :) Ser ihvertfall lys i tunnellen nå : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattla me oppstart Petter :D Dt blei ingen salg av denne aligavel altså?

 

Dt bler ingen fjerning av vraket i mårå dessverre. Tar me mg littlå å drar te dyreparken :) Har ferie ud ugå! Men ska få dt te neste tirsdag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: tror du ikkje eg glemte alle delene der ute i dag!

 

Hahaha:D E alltids någen så ska ud i dag og sikkert, så då e d bare å gå å henta det;) Eg regne me at du huske kor du har lagt d:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg huske kor eg la den flensen, men ikkje låsen. Men ska nok alltids finna an! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillt inn pakninger te oljepumpå, ny rotor te fordelaren, simmering te veiv og ny veivbolt fra vår alles kjære Kjell : smil : Raskt ekspedert!

 

Regreim har Audi valgt å ikkje føre lenger (smart å slutta med servicedeler te ein klassiker?!?) så den plukke eg opp hos Meca, på lager faktisk : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffer bestilte du på møller når du sikkert kan få d billigare ein aen plass?

(bare trekke i deg siden du e alltid tyde om at andre isje ska handla t blodpriser hos møller):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.