#801 Skrevet September 27, 2011 Uæh, bilde av meg der eg skrur Opel, kor e sladden!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet September 27, 2011 Uæh, bilde av meg der eg skrur Opel, kor e sladden!!! hahaha Ser ingen opel jeg da ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet September 27, 2011 Bytta vakuumslange mellom innsug og map sensor på den franske fare og vips så va all jukking på bittelitt gass bortevekk! Påtide å hiva i dei større dysene eg har liggande og kjøra 100% E85 te noe nytt ryke Kan jo ikkje ha ein fransk bil så virke 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet September 27, 2011 Det e så utydeligt bilde at du ser nesten kje at det e deg, Petter Men eg og ser ironien, VW å Audi logoer, åsså en opel onna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet September 27, 2011 Alle som har hatt vw/audi forstår jo puslespillet.... Man må jo skru andre biler for å få råd til å betale på sin egen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet September 28, 2011 Alle som har hatt vw/audi forstår jo puslespillet.... Man må jo skru andre biler for å få råd til å betale på sin egen Eg skrur ikkje svart, det va svigers sin bil å det fikse me gratis serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet September 28, 2011 makalaust. Finst ikke strøm i lokalet og sikringsholderene er skrudd ut å fjerna. Får heller ikke tak i utleiger, så då drar me til Jula: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet September 28, 2011 Blei gudd banneren:) men syns godt d kunne stå Local team (hit) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet September 28, 2011 Kem så har stjåle sikringshålderene då ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet September 28, 2011 makalaust. Finst ikke strøm i lokalet og sikringsholderene er skrudd ut å fjerna. Får heller ikke tak i utleiger, så då drar me til Jula: smil : Møkkafolk: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet September 28, 2011 Kem så har stjåle sikringshålderene då ? Sikkert du din snig: bråk : Kommer du snart hjem så me får gang på stabil strøm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet September 30, 2011 høhø nei det va itj mæ nei.. Ja komme vel heim ein gang får eg håba ... fått deler t meg då ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet September 30, 2011 Alle som har hatt vw/audi forstår jo puslespillet.... Stemmer d, gleder meg til å få audien på veien slik at eg kan spare km på toyotaen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet September 30, 2011 høhø nei det va itj mæ nei.. Ja komme vel heim ein gang får eg håba ... fått deler t meg då ? ring meg havranakke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet Oktober 3, 2011 http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=23682 hadde vært noe å hatt ting med litt verdi i men den tar jo fort en del plass: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet Oktober 3, 2011 http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=23682 hadde vært noe å hatt ting med litt verdi i men den tar jo fort en del plass: klø : Vi har jo plass. men hvor befinner seg denne der? Perfekt for dekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet Oktober 3, 2011 Den står ved bygget på siden av Viking kloss i motorveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet Oktober 3, 2011 Den står ved bygget på siden av Viking kloss i motorveien hvordan få man hentet noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet Oktober 3, 2011 kranbil men det koster jo fort litt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet Oktober 3, 2011 Kan jo og ver greit å spør om me faktisk får låv å setta ein 20 fots container utfor lokale før me gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet Oktober 3, 2011 Vi har lov å ha en søppelcontainer. Er jo bare å spør han om det går greit. Stefaren til han vi leier av har jo lastebil med kran. Passer cobtainern på den? _____ Sveisapparat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet Oktober 3, 2011 Stefaren til han vi leier av har jo lastebil med kran. Passer cobtainern på den? Ja Sveisapparat? Lite nytt der desverre Fått testa kjølevannet på Passaten nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet Oktober 3, 2011 Ja Lite nytt der desverre Fått testa kjølevannet på Passaten nå? Good, bare å spør han når han er "hjemme". Han eier lastebilen sjøl og er veldig hyggelig. Har ikke fått gjort noenting, har fått meg en fin forkjølelse siste uke. Den dingsen jeg kjøpte på meca er uten væske, så den skal jeg levere tilbake og kjøpe den fra biltema som koster mindre og har en skikkelig eske. Bestillte en hel hau med deler fra en god fyr her i norge og en del fra tyskland til passaten. Jeg fortsetter, men ikke med glede, bare for å få pissenpå veien og driten (ventoen) solgt... BTW Lasse, din gammel vento er lagt ut på autodb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet Oktober 3, 2011 Stod fint lite om at Gamle ventoen var bensin orginalt og ikke godkjent med diesel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet Oktober 3, 2011 Stod fint lite om at Gamle ventoen var bensin orginalt og ikke godkjent med diesel:p ja, har også lagt merke til det. jaja, vi skal jo ikke kjøpe den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...