#851 Skrevet Oktober 12, 2011 Kanskje eg klare å mekka t någe på veivå? Har jo isje montert bunnpannå ennå, så mulig d går an.Stig hadde måleur, men konne isje hjelpa denne ugå, så i verste fall så bare vente eg t neste uga då Robin, du kan komme innom hos meg å hente måle uret, du kan låne det en dag. Men jeg kan ikke være med å hjelpe deg. Er hjemme fra kl 1700 i dag. Jobber med huset.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet Oktober 12, 2011 Noen som har lakksprøyte? er ikke aktuelt enda, men har ikke lyst å kjøpe lakksprøyte bare for engangsbruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet Oktober 12, 2011 Kan sikkert låna ei av meg(jobb) Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet Oktober 12, 2011 Noen som har lakksprøyte? er ikke aktuelt enda, men har ikke lyst å kjøpe lakksprøyte bare for engangsbruk. Eg har ei ubrukte biltema sprøyta så står under arbeidsbenken bak golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet Oktober 12, 2011 Eg har ei ubrukte biltema sprøyta så står under arbeidsbenken bak golfen Nice . Kommer tilbake tild deg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet Oktober 12, 2011 Den e ikkje solgt ennå, men e for salg Er den kjørbar eller mye skruing igjen for eventuelt å hente ud skilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet Oktober 12, 2011 Er den kjørbar eller mye skruing igjen for eventuelt å hente ud skilt? send meg mail adressa di på PM, har ein info mail eg har sendt te flerre interesserte i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet Oktober 12, 2011 Her har dere noe å runke til dere dør.... http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=31170845 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet Oktober 13, 2011 E der någe tilgang te vann og vannslange ude i lokale? Tenkte å vaska golfen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet Oktober 13, 2011 Isje hvis lugå t trappene ner i etasjen under e stengt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet Oktober 13, 2011 Isje hvis lugå t trappene ner i etasjen under e stengt... e stengt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet Oktober 23, 2011 I dag var det fullt hus og stormende jubel på lokalet. Men jubelen avtok etter en stund. Byttet servo pumpe på grønnskollingen, men det hjalp ikke noe spesielt. Det frister litt å si: VR6 selges billig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet Oktober 23, 2011 Ikke umuligt at eg har servosnekke og pumpe liggende vis du vil prøve;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet Oktober 23, 2011 Hvis den fra g60 passe så har eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet Oktober 23, 2011 Må feilsøke litt til... Sikkert bare en filleting. (håper jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet Oktober 24, 2011 Må ikke gi opp nå tThomas, blir drag til våren så da kan vi måle krefter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet Oktober 25, 2011 Laaang tråd, høres ut som dere har fått lokalet =) Trenger dere flere folk? Jeg og en kompis eller 2 til er muligens keen på hver vær plass. Hvor mye endte i såfall prisen per plass på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet Oktober 25, 2011 Vi har allerede lang venteliste og er ikke plass til flere folk for tiden desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet Oktober 25, 2011 Ok, null stress =) Ser hva som skjer etterhvert da =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet Oktober 27, 2011 Et par av disse burde vel holde litt lunk i lokalet i vinter? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auksjonsid=27280069 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet Oktober 30, 2011 (endret) ]Ut på tur, aldri sur..... Ingen kjøring idag.... Fremdeles like blid... Og vi nærmer oss point of return. Egersund... Best å komme seg hjem. Så var vi hjemme. Men hvor er jeg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet Oktober 30, 2011 Bytta foringer bak nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet Oktober 30, 2011 Bytta foringer bak nå? Detaljer..... --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.477367,5.996211 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet Oktober 30, 2011 Da var grønnskollingen parkert. 252km med 1.05 liter på milen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet Oktober 30, 2011 Ga det mersmak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...