Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Kjellemann e hjertelig velkommen for min del!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått et ja fra både Eivind og Thomas, så då bler d sånn at Kjell komme inn i varmen hos oss:D (har isje hørt någe fra Eirik og Bukkhom ennå, men nå e me et flertall og eg tror isje någen av di seie nei heller...)

 

Kjell:

Reint praktiske ting:

- 1000kr mnd + 3mnd depositum inn på lokallagslokale kontoen som Sören holde.

 

- Det er 2 ledige plasser ved siden av min plass. Jeg bruker jo den ene til S3'en, men alt kan flyttes på... Vi finner ut sammen hvordan vi løser det best:)

 

- Vi har vel sagt at hvis nye skal inn så må de kjøpe seg inn i felles utstyr. MEN, har ikke du glass eller sandblåse kabinett? :) Tenkte at hvis du vil ta den med deg og lar oss andre få lov til å bruke den så trenger du jo ikke kjøpe deg inn i bukken, da har jo du bidratt nok til lokalet allerede mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(har isje hørt någe fra Eirik og Bukkhom ennå, men nå e me et flertall og eg tror isje någen av di seie nei heller...)

 

Kjell:

Reint praktiske ting:

- 1000kr mnd + 3mnd depositum inn på lokallagslokale kontoen som Sören holde.

 

Var vel en av de første som ønsket han velkommen jeg Robin ;) Se noen innlegg lenger oppe hehe

 

Bare en ting jeg lurte på. Nå som vi får en til inn i lokalet, burde ikke leien blitt litt billigere da? :o

 

Jeg bare spør altså. Om ikke mye, så hjelper jo alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått et ja fra både Eivind og Thomas, så då bler d sånn at Kjell komme inn i varmen hos oss:D (har isje hørt någe fra Eirik og Bukkhom ennå, men nå e me et flertall og eg tror isje någen av di seie nei heller...)

 

Kjell:

Reint praktiske ting:

- 1000kr mnd + 3mnd depositum inn på lokallagslokale kontoen som Sören holde.

 

- Det er 2 ledige plasser ved siden av min plass. Jeg bruker jo den ene til S3'en, men alt kan flyttes på... Vi finner ut sammen hvordan vi løser det best:)

 

- Vi har vel sagt at hvis nye skal inn så må de kjøpe seg inn i felles utstyr. MEN, har ikke du glass eller sandblåse kabinett? :) Tenkte at hvis du vil ta den med deg og lar oss andre få lov til å bruke den så trenger du jo ikke kjøpe deg inn i bukken, da har jo du bidratt nok til lokalet allerede mener jeg.

 

Så bra og takk skal dere ha alle sammen! :)

 

Då snakke eg bare med Sören ang. konto og betalingen.

 

Meg og deg tar ein dag klumpen og flytte litt forskjellig og så finne me ud av det. :)

 

E bare eit problem med det blåsekabinettet mitt.. Hehe.. Det e av typen innfelt. Hehe.. He bygd det inn i "kjøkkenbenken" eg he i boden så e veldig lide portabelt kan du sei.. :P Kan bare snakka me sören ang innbetaling av summer på fellesen. :)

 

E vell bare Bukkholm du ikje har hørt i fra..

 

Eirik Berentsen Meget greit at Kjell kommer inn i lokale ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matrial til arbeidsbenk å sånt ordner du bare selv.

Robin hørte du med Eivind ang delevaskeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matrial til arbeidsbenk å sånt ordner du bare selv.

Robin hørte du med Eivind ang delevaskeren?

 

Jepp, regnte me det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel en av de første som ønsket han velkommen jeg Robin ;) Se noen innlegg lenger oppe hehe

 

Bare en ting jeg lurte på. Nå som vi får en til inn i lokalet, burde ikke leien blitt litt billigere da? :o

 

Jeg bare spør altså. Om ikke mye, så hjelper jo alt :)

 

Eller bare fortsette ha den slik for eventuelle innkjøp til lokalet senere? Bare en tanke. Alltid greit å ha "cash i baklomma" skulle vi plutselig komme over ting som sandblåsekabinett, dekkmaskin osv?

 

Tenker bare at det ikke er alltid at alle har mulighet for å cashe ut ting på sparket og da må ofte folk legge ut. Nå kan vi jo slippe dette. :)

 

Men som sagt, just my 2 cents.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel en av de første som ønsket han velkommen jeg Robin ;) Se noen innlegg lenger oppe hehe

 

Bare en ting jeg lurte på. Nå som vi får en til inn i lokalet, burde ikke leien blitt litt billigere da? :o

 

Jeg bare spør altså. Om ikke mye, så hjelper jo alt :)

 

Eller bare fortsette ha den slik for eventuelle innkjøp til lokalet senere? Bare en tanke. Alltid greit å ha "cash i baklomma" skulle vi plutselig komme over ting som sandblåsekabinett, dekkmaskin osv?

 

Tenker bare at det ikke er alltid at alle har mulighet for å cashe ut ting på sparket og da må ofte folk legge ut. Nå kan vi jo slippe dette. :)

 

Men som sagt, just my 2 cents.. :)

 

Må sei meg enige med Kjell her. E bedre at me bare betale d same og at me heller har penger t overs. Husk at 1000kr/mnd og e inkl.strøm (om eg ikke husker feil?).

 

Matrial til arbeidsbenk å sånt ordner du bare selv.

Robin hørte du med Eivind ang delevaskeren?

 

Jepp og han e enig i salg:) Men han tror og rundt 10K e realistisk sum for delevaskeren. Skade vel isje å prøva oss på 20, så hvis dår isje e någe respons på det itte 2-3 uker så sette me prisen ner t 15?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel en av de første som ønsket han velkommen jeg Robin ;) Se noen innlegg lenger oppe hehe

 

Bare en ting jeg lurte på. Nå som vi får en til inn i lokalet, burde ikke leien blitt litt billigere da? :o

 

Jeg bare spør altså. Om ikke mye, så hjelper jo alt :)

 

de 100kr fra hver blir spart opp. Det er 12000,- i året som vi kan bruke på utstyr og fest :).

 

De som synnes det høres greit ut: Takk for innleget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He dokke fleire lysarmaturer ståande som det e muligt å henge opp øve plassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He dokke fleire lysarmaturer ståande som det e muligt å henge opp øve plassen?

 

sikkert 5-6stk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=192606

 

Noen som vil ha? Den som biltema selger er bare dritt og jeg har lyst å prøve noe nytt.

 

Jeg bestiller, betaler og når de er i posten, kommer jeg til å legge de på verksted.

 

frist er 20:00 ikveld

 

Kunne du bestillt ein for meg Sören? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=192606

 

Noen som vil ha? Den som biltema selger er bare dritt og jeg har lyst å prøve noe nytt.

 

Jeg bestiller, betaler og når de er i posten, kommer jeg til å legge de på verksted.

 

frist er 20:00 ikveld

 

 

EDIT: Se link som Kristian Lehne la ut. 6 stk for ca 200kr inkl frakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skruing i mårå som vanligt?

 

Jepp : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med utstyr til å lese av bilen til svein då. og utstyr til å koble ut lyktespylere og bakrutevisker;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, hadde du hatt tid å gidd te å lekt litt me Vagcomen på sciroccoen åg idag? :tilber:

Sko koda vekk bakrudeviskaren å fadingå på radioen når bilen står i revers...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, hadde du hatt tid å gidd te å lekt litt me Vagcomen på sciroccoen åg idag? :tilber:

Sko koda vekk bakrudeviskaren å fadingå på radioen når bilen står i revers...

 

Guddhjelpede meg, hadde nå tenkt å skru litt og : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter. Kan du koda vekk bakrutevisker på min og?? : smil : hehe

 

Neida, vil heller se dg skru Jetta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isje någe problem Petter.:)

Tar d på sikt... ;)

 

Enige me Eirik, at Jet-A1 bør få 1. pri. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.