Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Fint hvis du stille opp for oss igjen Alfie : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder 3 fas er det ikke enkelt å bytte om 2 faser då sånn at ting går feil vei? det er kansje ikke skadeligt og bare til å snu om??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alfie e trikker, så med hans bistand og ett godt koblingsskjema så får me vel det te? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gasflaska er forresten der ute fra kl. 10:00 i morra :).

 

Rune fant bare ikke regulatoren, men han søker litt til :). Ellers skal biltema har sånne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ett vanligt sveiseapparat betyr ikkje faseretning någe.:)

Bare sjekk at apparatet på toppen og e kobla rektigt.

På dette betyr faseretning någe, siden du har matemotor på tråden.

Dokker ser fort, om motoren mate feil vei.

 

Ska leida bedre i mårå, siden der e så mørkt nå. (pluss litt godt i glasset):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, eg for ta meg ein tur ud å fiksa det apparate då... Hehe.. :P eller bare gå å plukka av dekkan på einseren.. Off to the workshop!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, eg for ta meg ein tur ud å fiksa det apparate då... Hehe.. :P eller bare gå å plukka av dekkan på einseren.. Off to the workshop!

 

Ut nå?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, eg for ta meg ein tur ud å fiksa det apparate då... Hehe.. :P eller bare gå å plukka av dekkan på einseren.. Off to the workshop!

 

Respekt for gutten som utnytte nattå effektivt!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gasflaska er forresten der ute fra kl. 10:00 i morra :).

 

Rune fant bare ikke regulatoren, men han søker litt til :). Ellers skal biltema har sånne.

 

Det blir vel ikke så lett å få fylt gass på denne flaskå ? den må vel være registrert og ikke for gammel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vel bare te å prøva det:)

Det e ikkje någe tyvagods eller någe, men eg ane ikkje om det e leieflaske eller kjøpt.

Eg fekk den av ein sjef, der eg jobba tidligare.

Når det gjelde dato, så e det alltid flaskebytte, så den dokker får igjen e i alle fall godkjente.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kåna og unge må man utnytta når man kan så bå står bilen på bukka. :)

 

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe skruing på normal tid i morgen? alså etter kl 12.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahah, "normal" tid kl.12:p men ja, meg og Sören e nok der ennå då ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

shit jeg gleder meg til å sveise eksos snart!!!

 

eksos eksos eksos eksos eksos exos exos exos exhaust auspuff eksos eksos abgasanlage eksos... -->

 

og downpipe! og rust!

 

sveise sveise sveise sveise... mmmmmmmh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo'en henge visst i bukken jaffal ut mandagen... Fekk feil deler av Meca t fjærbeinslageret + at festet på toppen av demperen va isje heilt go lenger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger lys ved ingangen på verksted, det er nesten for mørk å gå ned til bilen (hvis man ikke akurat har coming home).

 

Noen som kan skaffe og kobla til noe sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger lys ved ingangen på verksted, det er nesten for mørk å gå ned til bilen (hvis man ikke akurat har coming home).

 

Noen som kan skaffe og kobla til noe sånn?

 

150kr for ein lyskaster med sensor på clas ohlson, jula eller biltema.. ng sånt må jo funka?

 

Eg veit ikje når eg ska innom neste gong, men hvis ingen he skaffa til då så kan eg jo ta me meg ein.

 

Hvis dar e ein del av dokke som ska innom i mårå så kunne dokke kanskje fiksa det då? Trenge egentlig bare å henga ann opp og ta ein miniskjøtledning innforbi. :)

 

http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/Arbeidslampe/Halogenlyskaster-med-IR-detektor-46191/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er nok! Viste ikke at man kan få noe sånt hos CO, Biltema etc. ;)

 

Skal skaffe den til ikveld da.

 

Kan du montere den?

 

http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/LED/LED-lyskaster-med-bevegelsessensor-44093/

 

Stillbar lystid: 10 sek. – 10 min

 

Den er kanskje best:

 

http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/Arbeidslampe/Halogenlyskaster-med-IR-detektor-46194/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er nok! Viste ikke at man kan få noe sånt hos CO, Biltema etc. ;)

 

Skal skaffe den til ikveld da.

 

Kan du montere den?

 

http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/LED/LED-lyskaster-med-bevegelsessensor-44093/

 

 

 

Den er kanskje best:

 

http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/Arbeidslampe/Halogenlyskaster-med-IR-detektor-46194/

 

jo, det kan eg jo sikkert, men ser at man bør ha ein ledning au der i tillegg.. så sko kanskje fonne ein som he ledning allerede.. gjør ting litt enklare.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo, det kan eg jo sikkert, men ser at man bør ha ein ledning au der i tillegg.. så sko kanskje fonne ein som he ledning allerede.. gjør ting litt enklare.. :)

 

Jeg har 25m eller 50m Kabel med stikkkontakt der ute :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 25m eller 50m Kabel med stikkkontakt der ute :)

 

Oki, kan klippe i den da? Trenger jo sikkert ikke mer enn et par meter. Er vell stikkkontakt rett innenforbi døren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, kan klippe i den da? Trenger jo sikkert ikke mer enn et par meter. Er vell stikkkontakt rett innenforbi døren?

 

Yes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, då e det bare å få heim ein så ska eg heller montera ann hvis ingen andre gjer det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli ganske bra det lokalet her nå.. Med alt utstyret kan dåkkår jo snart begynna å konkurera med Møller, for kunskapen og kvaliteten e jo allerede langt bedre : rock ::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vente fortsatt på vafler fra John Morten, korti komme dei? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.