#1026 Skrevet Desember 6, 2011 Folk ute i dag? kan ta ein kikk på sveiseaparate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet Desember 6, 2011 Du er hjarteleg velkomen. meg og Petter er ikke ute før rett over kl 6 skal innom Swedol å mysa litt i hyllene først;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet Desember 6, 2011 Blei dar gang på apparate? Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet Desember 6, 2011 Blei dar gang på apparate? Sent from my Desire HD using Tapatalk Høhø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet Desember 7, 2011 Fekk ein gnist både her og der =) Har ny kontaktor i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet Desember 7, 2011 Nei, kontaktoren må byttas og så e der noe styr med kortet så styre matemotoren. Men blir nok ei rå med det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet Desember 7, 2011 Me får montera ei sveie på materen så går det heilt topp.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet Desember 7, 2011 Me får montera ei sveie på materen så går det heilt topp.. hehe.. Hehe, funke faktisk det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet Desember 7, 2011 Hehe, sko likt å sitt den sveisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet Desember 12, 2011 E dokkor ennå på jakt itte sveisemaske. Swedol har ei på kampanje nå i desember. 899 kroner. Selvblendende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet Desember 12, 2011 Hei folkens! Lite aktivitet både på forumet og i garasjen i det siste... Ang delevaskeren: Jeg mener 10-15k er realistisk, dette fordi den krever mye strøm. Dette kan dog endres ved å bygge den om, og i følge verksmesteren her på jobben er det en "smal sak". Prøver å få tak i servicehistorikken på vaskeren også. Fint om dere legger ut link til annonsen her i tråden og forumet ellers Ang sveiseapparat: Pass på slik at vi ikke skaffer ei gassflaske som er så stor at man må betale årsavgift til brannvesenet også. Jeg vet ikke hvor grensen går, men kan det være 9kg? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet Desember 12, 2011 E dokkor ennå på jakt itte sveisemaske. Swedol har ei på kampanje nå i desember. 899 kroner. Selvblendende. Meg og Lasse har sett det tilbudet ja Må bare få orden på apparatet først. Guttungen har hatt 40 i feber heila helgå og i dag (dobbelsidig betennelse på trommehinnene) + dævelsk travelt på jobb så har ikkje fått tatt mer tak i det enn at eg har sendt forespørsel te ESAB leverandør. Må visst ringa å purra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet Desember 12, 2011 Ska dokkor ut å skru i morgen? Tenkte og komme innom me litt isolasjon te dokkor som søren har bestilt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet Desember 12, 2011 Tenkte meg ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet Desember 12, 2011 Tar turen eg og vis Petter skal har ikke noe å skru på selv så gidder ikke dra aleine:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet Desember 14, 2011 Tror eg har løyst probleme ditt Lasse/Petter. Jeep bolte di fast me 10mm bolt dei Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet Desember 14, 2011 Jeep skjermbredding passe nok heller dårlig på einser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet Desember 14, 2011 Den som har skrudd på utelyset igjen skal brenne!!!!! blir den tilbakejustert igjen river jeg av knappen! bare at dere vet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet Desember 14, 2011 Jeep skjermbredding passe nok heller dårlig på einser... Tenkte heller på M10 bolt eg istedenfor plastik popnagl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet Desember 14, 2011 Tenkte heller på M10 bolt eg istedenfor plastik popnagl M10 bolt va jo GREIT overkill for någen skjermbreddara 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet Desember 14, 2011 M10 bolt e for å henga opp tunge stålkonstruksjoner, ikkje usle plastikkbredderar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet Desember 14, 2011 Meine ikkje 10mm størrelse på hode kanskje? Det e vel M6 som har 10mm hode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet Desember 14, 2011 Meine ikkje 10mm størrelse på hode kanskje? Det e vel M6 som har 10mm hode? That is correct! men da er det ikke en M10 bolt, men bolt med 10mm hode;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet Desember 14, 2011 Det e eg veldig klar over! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet Desember 14, 2011 Den som har skrudd på utelyset igjen skal brenne!!!!! blir den tilbakejustert igjen river jeg av knappen! bare at dere vet det Ikke hvis vi river den av først! Moahahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...