Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Å? Har eg ikkje vært borti? : klø : Må bare vær kjapp og skru av og på igjen hvis an henge vettu ;)

 

Har prøvd an to ganger, begge gangane eg har slått an på har an tatt sikringenøyeblikkelig.

 

Riktig nok e det bare dårlige 10A sikringer, men mistenke et overslag ein eller aen plass. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd an to ganger, begge gangane eg har slått an på har an tatt sikringenøyeblikkelig.

 

Riktig nok e det bare dårlige 10A sikringer, men mistenke et overslag ein eller aen plass. :o

 

Eg har lånt an mange ganger og aldri tatt ein einaste sikring... Du må bare passa på å skru av og på me ein gang du hørre an henge... An må av og på ein goe 15ganger før an starte, hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lånt an mange ganger og aldri tatt ein einaste sikring... Du må bare passa på å skru av og på me ein gang du hørre an henge... An må av og på ein goe 15ganger før an starte, hehe:)

 

15 gonge va vell å underdriva litt? Tru me snakte nærmare 30-40 gonge i går.. hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at dåkker bare låne an og ikkje spør om låv eingang så trenge dåkker vel strengt tatt ikkje klaga? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg he aldri lånt ann så eg he jo lov å klaga!! :P Hehe,, neida..

 

He ein kompressor her heima eg ikje trenge foreløbi her så kan ta me den hvis dokke vil? Funke fin fint den. :)

 

EDIT: Skal mest sannsynlig ut nå om ikje alt for lenge for madammen kom tidlig heim. Tar med kompressoren ut då. Bråge godt, men funke gull.. :) Må ut å skru opp passaten litt, samt montera skvettlappa på ann.. :)

 

Funke bukken? Eventuelt kå ska eg trykka på for å få ann opp? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robins er også ganske nice, bare at vi må bygge om til lytrykksverktøykoblingerslangefestedings. Og jeg har ikke peiling på det, sikkert 36572 forskejllige muligheter og gjenger på 2345621 kompressorer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at dåkker bare låne an og ikkje spør om låv eingang så trenge dåkker vel strengt tatt ikkje klaga? :nana:

 

Komme fra han som ødelegge verktøy uten å spør.... eller å sei i fra om det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn tilbake til kosn me får opp bukken? Hehe.. Siden dar ikje e panel.. Ellers så bare prøve eg meg fram. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Ta et skrujern el.l.

2. Bruk den t å pressa den øverste knappen for opp og den nederste knappen for ned

 

NB! SUPERVIKTIG!

Det ligger ikke noen sperre inne for hvor høyt eller lavt en kan gå. Vær derfor ytterst forsiktig når du heiser opp slik at bukken ikke passerer området uten gjenger på kuleskruen.

Når du skal ned igjen, stopp med en gang hjulene får bakkekontakt og kjør forsiktige steg nedover til du får ut armene som holder bilen. Går du for langt ned så snur den (ned blir opp og omvent) og du risikerer å ødelegge hele bukken.

 

Sist jeg skulle bruke bukken så hadde vedkommende før meg kjørt den så langt ned at den hadde snudd, så når jeg trykte opp så gikk den 4-5cm nedover før den gikk opp igjen... IKKE BRA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Ta et skrujern el.l.

2. Bruk den t å pressa den øverste knappen for opp og den nederste knappen for ned

 

NB! SUPERVIKTIG!

Det ligger ikke noen sperre inne for hvor høyt eller lavt en kan gå. Vær derfor ytterst forsiktig når du heiser opp slik at bukken ikke passerer området uten gjenger på kuleskruen.

Når du skal ned igjen, stopp med en gang hjulene får bakkekontakt og kjør forsiktige steg nedover til du får ut armene som holder bilen. Går du for langt ned så snur den (ned blir opp og omvent) og du risikerer å ødelegge hele bukken.

 

Sist jeg skulle bruke bukken så hadde vedkommende før meg kjørt den så langt ned at den hadde snudd, så når jeg trykte opp så gikk den 4-5cm nedover før den gikk opp igjen... IKKE BRA!

 

 

Okai, good to know.. Hehe.. :P

 

Ska ikje ha ann så langt opp, bare til fin justeringshøyde.. Hehe.. Men då snakkes me kanskje der ute Robin, blir nok ngn tima..

 

Btw: Eg tar bukken ngn tima i ettermiddag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme fra han som ødelegge verktøy uten å spør.... eller å sei i fra om det :P

 

Eg klagde ikkje på verktøyet ditt etterpå, gjorde eg? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg klagde ikkje på verktøyet ditt etterpå, gjorde eg? ;)

 

Niks, men Lasse bissla :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg klagde ikkje på verktøyet ditt etterpå, gjorde eg? ;)

 

Niks, men Lasse bissla :nana:

 

Så, så jenter... : popcorn:grouphug:: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks, men Lasse bissla :nana:

 

Den tystaren, hehe : smil :

 

Men du fekk gratis skrustikkeandel, on me, håpe det plastra litt på såret ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då he eg satt kompressoren min ut i lokale. Og den starte me ei gong. :) Satte au ud ein støvsuger som dokke bare må låna hvis dokke vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ligge dette lokale? E d bare å komma å bruga d viss eg vil? :) PS: Någen så kan hjelpa meg med å skifta olja på Bora'en min der? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ligge dette lokale?

 

Hemmelig ;)

 

E d bare å komma å bruga d viss eg vil?

 

Nei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å je deg et bedre svar enn hemmeligt og nei...

 

Lokalet er et lokale som noen av oss leier sammen. Det er ikke et felles lokale som det gjerne kan fremstå som.

Vi velger å holde stedet hemmelig for de vi ikke kjenner enda av den enkle grunn at vi ikke vil at alle skal vite hvor vi holder til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute nå. Noen flere som skal ut?

 

25 varmegrader her ute :) ... NOT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute nå. Noen flere som skal ut?

 

25 varmegrader her ute :) ... NOT

 

JAJAJAJA, er våken nå!!! spiser frokost... kjører etterpå...

 

 

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KEM TRENGE EUROPALLER??

 

He transporter i dag og skal hente en del europaller. søren skal ha ha noen og så skal jeg ha noen til å lagre forskjellige ting på for å holde det litt ryddigt.

 

Hvem andre vil ha? Vet ikke hvor mange jeg får plass til i transporteren, men det er nok en hel god del. :)

 

Send meg ei melding på nummeret mitt som står onna her innen kl. 1700 hvis dokke vil ha palla og kor mange dokke vil ha. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke feil med någen Europaller dette kan eg og skaffe når som helst skulle hatt noen Pallekarmer og, noen som kan skaffe det?

 

Fult hus og stormende jubel på lokalet i mårå som vanlig?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.