Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Ja, lyse dride eg i, d va mer bare ein tanke om at d va du eller Lasse så hadde glømt å låsa porten... Men porten, det e ILLE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porten er Ille ja, Eg er såpass ops på det eg vet hvor dårligt eg hadde likt det om noen hadde glemt det at eg dobbel og trippel sjekke Andreas Selle stod på siå av meg når eg lukka og låste porten Og Petter lyste med Renaulten Pærå på den gromme lampen var kaputt.

Det er ikke eletrikeren som har vært der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, noen har i alle fall vært der uten å låse... Samme hvem det var, men minner om at alle må huske på å dobbelsjekke at både porten og døra er låst når man går. Selv om en bare skal være borte i 5min.

 

Lampen fungerer den, men den gikk på litt sent i dag syns jeg. Har noen stilt på sensoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, noen har i alle fall vært der uten å låse... Samme hvem det var, men minner om at alle må huske på å dobbelsjekke at både porten og døra er låst når man går. Selv om en bare skal være borte i 5min.

 

Lampen fungerer den, men den gikk på litt sent i dag syns jeg. Har noen stilt på sensoren?

 

Det ekje han eieren då? For porten var heller ikje låst ei gong søren kom ut etter eg hadde våre der og då hadde eg au låst porten. Søren sko snakka me han då, men veit ikje om han gjorde det.

 

Men he han glemt å låsa 1 gong så kan han fort glemma det fleire gonge og då e det eit problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det selve Porten eller døra i porten? vis det er porten bør kansje låsemekanismen sjekkes synst denne har virket noe bøyelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt bare slenge på en hengelås på skinna. Vi har det på jobb på alle portene just in case.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er eieren, det vet jeg ikke. Søren, kanskje du vil ringe han å høre? Jeg syns det er litt viktig at han får vite det hvis det er han som har glemt å låse!

 

Og det er selve porten ja. Låsen er helt fin den bare man setter den skikkelig på.

Syns det er en god idé med hengelås uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eg sko hente felgene mine der ute så va døren åpen og alle lysene på. Ingen på verksted. Men då va der någen som jobba i første etage. Men der burde jo ikkje vert åpent uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håbe virkelig det er eieren som er inne i lokale vårt og ikje dei som leie onna som rage inn og ut. Og hvis det e dei onna, koffor i allverden he de samme nøkkel som okke? He ngn lyst å avklara det? Det ikje aktuelt at dei som leie onna ska ha samme nøkkel.

 

Kan godt ringa han eg, men veit ikje kem det e, aldri snakt me han så e vell greiast hvis ein av dokke andre ringe. Event. Søren hvis leiekontrakten egentlig står på han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nede leier ingen. Det blir fotostudio til kjæresten til eiern.

 

I går ringte Hansi meg og sa det samme, nemlig det ikke var stengt!

Det var elektrikern som var der ute i går ifolge Hansi. Hansi skrudde av lyset, låste porten og døra etter mitt ønske.

 

Blir for mye det. Det er femte gang nå. Skal sende han melding med en gang. Blir skikkelig forbanna nå!

 

Hengelås er absolut aktuelt! Kjell, veldig bra ide. Husker det fra Auditiden min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får vi tak i hengelås som passer nøklene våres? Marvik? Eventuelt en hengelås og vi henger nøkkelen en plass i lokalet som bare vi vet om.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt en hengelås og vi henger nøkkelen en plass i lokalet som bare vi vet om.

 

er vel det beste. eller med 10 nøkkler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjøper en skikkelig hengelås og skaffer 10 nøkler! Noe annet blir bare rot syns jeg. Vi kan eventuelt ha én nøkkel liggende i lokalet just in case (gjemmer den et sted).

 

Sören: Skal fikse mailen din nå strax:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får vi tak i hengelås som passer nøklene våres? Marvik? Eventuelt en hengelås og vi henger nøkkelen en plass i lokalet som bare vi vet om.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

 

Marvik fikser det meste, har go erfaring me de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe aktivitet denne uka eller har folk tatt Juleferie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg ut i mårå ihvertfall :)

 

Kommer eg og då har du fri denne uka? rekker me innom Swedol for litt mysing då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fri resten av året ja, swedol hørres fristande ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka med Kodelås t dørå?

 

med gullfiskhukommelsen min så vett eg isje om d e et alternativ:p

 

Men, ja d va egentlig ein god idé, så sleppe me å ha mer enn ein nøkkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal ut. Må bruke bukken i dag så den er opptatt i kveld.. Petter snakket og om at han skulle ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ti då? Tenkte å komma å henta panseret å levera stolane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetkje heilt korti eg komme meg utover, men kan tenka meg sånn i 5 tiå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.