#1151 Skrevet Desember 28, 2011 Eg skal ut. Må bruke bukken i dag så den er opptatt i kveld.. Petter snakket og om at han skulle ut. Blei dokke ikje ferdige i går? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1152 Skrevet Desember 28, 2011 Blei dokke ikje ferdige i går? Hehe.. Ferdig med multiknirk senk framme, men må vel ta bak og, ellers ser det jo så snålt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1153 Skrevet Desember 28, 2011 Ferdig med multiknirk senk framme, men må vel ta bak og, ellers ser det jo så snålt ut Tør han det då? Får ikje håba han gjer ng tidsbeskjed då... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1154 Skrevet Desember 28, 2011 Tør han det då? Får ikje håba han gjer ng tidsbeskjed då... Hehe.. Hehe, lettare å få tilgivelse enn å få tillatelse, men e vel ikkje første eller siste gang kånå hans e hissige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1155 Skrevet Desember 28, 2011 Hehe, lettare å få tilgivelse enn å få tillatelse, men e vel ikkje første eller siste gang kånå hans e hissige Skjønte det når alle skygga banen når han sko ta telefonen. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1156 Skrevet Desember 28, 2011 Men sånn ellers.. Me har mus i lokalet og de e sultne! For mye matrester og diverse som ligge borte med søppelen. Vi skulle tatt en dag og sortert litt og brent det som kan brennes, samt fått kjørt bort noe søppel. Må få tak i noen musefeller også så vi kan få de vekk. Lite keen på å få interiøret på einseren spist opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1157 Skrevet Desember 28, 2011 Kan brenna bås i dag eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1158 Skrevet Desember 28, 2011 Kan au ver me å brenna bås i dag hvis me e heima i frå julebyttingshandelen ikje så alt for seint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1159 Skrevet Desember 28, 2011 Den girkassen så står der me bosse Petter. Eg vil gjerna ha den viss ann allerede ikkje e kasta Bare så dn ikkje bler borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1160 Skrevet Desember 28, 2011 Den girkassen så står der me bosse Petter. Eg vil gjerna ha den viss ann allerede ikkje e kasta Bare så dn ikkje bler borte. Brenne ikkje girkasser, men ka ska du med ein ødelagt 020 kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1161 Skrevet Desember 28, 2011 Hvis dokkor trenge någe tennvæske så har eg en dunk med avgiftsfri diesel ståendes som eg ikkje har bruk for. Hvis dokkor vil ha. Tippe der e en 10 liter på an. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1162 Skrevet Desember 28, 2011 Brenne ikkje girkasser, men ka ska du med ein ødelagt 020 kasse? Å trodde de brant så godt eg Nei, mn når dokk fysst rydde så vett jo aldri.. Bare sedda ann bort på min plass i såfall Tenkte eg bare sko ha ann. Skru ann i biter ein dag eg kjede mg å se koss alt e satt sammen. Må vel ver mulig å fikksa ann og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1163 Skrevet Desember 28, 2011 Då he me hatt ei ryddeøkt rundt bukken og inngangen med alt søppelet.. Fekk brent sikkert halvparten, fyllte 1 tønna med aska og så e halvparten igjen. Me sopte au rundt bukken så nå e dar fint å reint der. Ein plan e kanskje at den som bruge bukken sobe itte seg så sleppe dar blir så veldig mye drit, for dar va MYE drit, bl.a skruer, festa osv liggande rundt der. Tar jo 2min å soba ette man e ferdig. Eit annet forslag som me kom på der ude e å ta panteflaskene å kjøba inn to store båsbøtte for de? Så sleppe alt å ligga i ein haug. Alt som kan brennas oppi dei, og så fyre me opp tønnå når de e folle? Kan det hørras ud som ein ide? så sleppe me at alt driden bare ligge å slenge rundt forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1164 Skrevet Desember 28, 2011 Bra jobba me burde apsolutt sopt, men desverre ble det ikke slik i dag grunnet forkjellige ting synst egentlig ikke det var så galt heller, men det er ingen god unskyldning:p. Me soper fra nå av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1165 Skrevet Desember 29, 2011 Bra jobba me burde apsolutt sopt, men desverre ble det ikke slik i dag grunnet forkjellige ting synst egentlig ikke det var så galt heller, men det er ingen god unskyldning:p.Me soper fra nå av. Heje, va egentligbikke retta spesielt til idag, men generelt nå dom dar e nysopt.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1166 Skrevet Desember 29, 2011 Eg har nok isje vært så flinke t å sopa itte meg, men d ska eg jør framøve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1167 Skrevet Desember 29, 2011 Fordelen me dritten som va unna bokken va jo at det sugde opp olja som lakk av vragå som hang i bokken Tror me også bør få tak i någe Absol eller tilsvarende for å kunne strø om det sko vera behov. Godt jobba i går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1168 Skrevet Desember 29, 2011 Fordelen me dritten som va unna bokken va jo at det sugde opp olja som lakk av vragå som hang i bokken Tror me også bør få tak i någe Absol eller tilsvarende for å kunne strø om det sko vera behov. Godt jobba i går! Ja, me sko absolutt hatt ng sånn liggande som me kunne strødd onna.. Ngn som veit kor me får tag i det billigt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1169 Skrevet Desember 29, 2011 Bilxtra har sekker med någe godstoff. Eg tror eg betalte 200 kroner ca. Meine der e 20kg i sekken. Har funka veldig bra oppe hos meg hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1170 Skrevet Desember 29, 2011 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Filter/Oljefilter/Oljematte-362571/ http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Oljeabsorberende-pute-362572/ biltema har også noekattesandgreier, men klarer ikke å finne det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1171 Skrevet Desember 29, 2011 Hadde heller kjøpt en sekk med det kattesand lignende stoffet. Eventuelt det som de har på bilxtra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1172 Skrevet Desember 29, 2011 Heiv ein felg i tønnå før eg ga meg i går i tilfelle lokket sko blåsa av og glødande aska blåsa i vilden sky, tror det va fornuftig. Har jo blåst noe heilt for jævli i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1173 Skrevet Desember 29, 2011 http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bilverkstedutstyr/Soppelsekktralle-15383/ eit par sånne hadde gjort seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1174 Skrevet Desember 31, 2011 Hvem er det som var ute å jobbet i går?? Eksplosjon på Sola - Vi fikk mange meldinger om en kraftig eksplosjon i området rundt Rege og Tjelta. Eksplosjonen var så voldsom at vi ikke tror det dreier seg om fyrverkeri, forteller operasjonsleder Charles Bøgild i Rogaland politidistrikt til NTB Ifølge TV 2 har berørte i en radius på tre kilometer meldt fra til politiet om et kraftig smell. - Eksplosjonen var så kraftig at det har ramlet ting ned fra veggene hos folk som bor i nærheten. Det ristet i husene, sier Bøgild. De første meldingene om saken kom inn til politiet klokken 23.29. Det er ikke kommet meldinger om skadde personer eller ødeleggelser på hus eller biler. - Vi fant ikke noe åsted for eksplosjonen. Det gjorde heller ikke brannvesenet, og søket ble avsluttet etter en drøy time, forteller operasjonsleder Bøgild. (©NTB) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1175 Skrevet Desember 31, 2011 Det var det den pinnen eg heiv oppi tønna va ja... Hmm.. Lurte litt på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...