#1251 Skrevet Januar 9, 2012 Var det go gang på lokalet i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1252 Skrevet Januar 9, 2012 Var ingen der i 21-tiden i går.... men det så bra ut i Einzer grotten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1253 Skrevet Januar 9, 2012 du kommer i mårå vis me ska ut Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1254 Skrevet Januar 9, 2012 Jupp det er planen det. Nå er det god plass på plassen min igjen så da må jeg vel finne på noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1255 Skrevet Januar 9, 2012 Det er bra eg kommer uansett må rydde litt til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1256 Skrevet Januar 9, 2012 E dår någen så ska ud imårå som har ein batteridrill eg kan låna? Sko skrudd opp et par hyller eg har laga meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1257 Skrevet Januar 9, 2012 Hvis du rekke innom forus før fire så kan du få låne min. Har an på jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1258 Skrevet Januar 9, 2012 E dår någen så ska ud imårå som har ein batteridrill eg kan låna? Sko skrudd opp et par hyller eg har laga meg:) Spør du Petter fint får du nok låne hans den ligger der ute;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1259 Skrevet Januar 9, 2012 Min ligge der ute ja, bare å låna den. Panasonic powa!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1260 Skrevet Januar 10, 2012 Når stikker folk utover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1261 Skrevet Januar 10, 2012 Goe gang i dag i lokale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1262 Skrevet Januar 10, 2012 Ja var knall i dag: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1263 Skrevet Januar 12, 2012 Noen som skal utover i dag, eller er det bare tirsdag som det er gitt permisjon på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1264 Skrevet Januar 12, 2012 hvis du kjeme å sidde barnevakt så kjeme eg ud.. Kjeme du sidde barnevakt i mårå au så kjeme eg då au.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1265 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Er nok med ein dag i ukå på denne årstida:p ikke har eg så mye å skru på heller gidder ikke skru på Petter sin bil uten at han er med:p åsså har eg har så inni hekkans langt å kjøra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1266 Skrevet Januar 12, 2012 Har reve ut platetoppane på kjøkkenet så bør nok montera dei nye før eg går noen plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1267 Skrevet Januar 12, 2012 var di nye heilt like? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1268 Skrevet Januar 12, 2012 Selvfølgelig ikkje så står nå og sage større hull i benkaplatå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1269 Skrevet Januar 12, 2012 Selvfølgelig ikkje så står nå og sage større hull i benkaplatå Handyman:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1270 Skrevet Januar 12, 2012 Handyman:p Må gjør mine plikter i heimen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1271 Skrevet Januar 12, 2012 Men det skjedde noe der ute i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1272 Skrevet Januar 12, 2012 Begynne å få skrulyst igjen kjenne eg Någen så ska ud i mårå. Ska ud å bytta olja på far min sin volvo å kanskje hiva golfen opp på bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1273 Skrevet Januar 16, 2012 Någen som ska ud i dag? Ska ud å rengjøra WG på turboen i dag så blir nok heile kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1274 Skrevet Januar 16, 2012 Kunne tenke meg å hive meg på. Når skal du være der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1275 Skrevet Januar 16, 2012 Håper 5 halv 6 tiden.. kommer ann på når madammen kommer hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...