#1276 Skrevet Januar 16, 2012 Høres bra ut, må først spise middag uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1277 Skrevet Januar 16, 2012 Håper 5 halv 6 tiden.. kommer ann på når madammen kommer hjem De er jo alt for tidlig. Uten mat og drikke duger helten ikke.,.,,., Har svigers på besøk så jeg må se om jeg klarer å snike meg ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1278 Skrevet Januar 16, 2012 Ser nå ut til at jeg kommer en del seinere jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1279 Skrevet Januar 16, 2012 Jeg kommer ikke likevell, men jeg kommer i morra istedenfor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1280 Skrevet Januar 16, 2012 Men eg komme ut ein tur:) Kati tror du at du e der ute Kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1281 Skrevet Januar 16, 2012 Hvis eg e heldig så rundt 6-hal 7 tippe eg.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1282 Skrevet Januar 17, 2012 Har med sveisegass i dag, så då e alt klart te sveising 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1283 Skrevet Januar 17, 2012 Thomas du kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1284 Skrevet Januar 17, 2012 Tar også turen ut i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1285 Skrevet Januar 17, 2012 Eg og ska ut å skru i dag, men tror eg tar det på jobb. godt og varmt der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1286 Skrevet Januar 23, 2012 Noen så ska ut idag? Kunne trengt å lånt bukken. Platå onda motoren har "ramla" ner å nå kjøre eg rundt som ein aen snøplog Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1287 Skrevet Januar 23, 2012 Hvis noen skal ut i dag eller i morgen: Kan en av dere da sjekke om jeg har dørsider med plass til høytaler i de golfdørene som står løst på plassen min? Ta gjerne et bilde og send til meg i så fall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1288 Skrevet Januar 23, 2012 Skal sjekke og ta bilder i morra kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1289 Skrevet Januar 27, 2012 er det noen som skal ut i lokalet i morgen på dagtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1290 Skrevet Januar 27, 2012 er det noen som skal ut i lokalet i morgen på dagtid? Kanskje det, tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1291 Skrevet Januar 27, 2012 De som ikke alerede har satt inn penger til meg for sveisemaske og ledning vent litt. har byttet bank og det gamle kontonr mitt er ikke tilgjenglig. skal legge inn det nye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1292 Skrevet Januar 27, 2012 Kanskje det, tenkte på? Tenkte meg innom etter at jeg har hvert å veiet bilen på biltilsynet i morgen. Må veie bilen før de kan bestille hjul opphenget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1293 Skrevet Januar 28, 2012 Jeg skal kjøre metallen bort denne uken. Hvis dere har metall hjemme som skal hives, bare ta det med til verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1294 Skrevet Januar 28, 2012 Det nye kontonr er 1203 70 58228 så kan de som ikke alerede har satt inn sette inn kr 169 der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1295 Skrevet Januar 28, 2012 Du har fått meg Lasse ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1296 Skrevet Januar 28, 2012 Hekje alle fått deg Robin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1297 Skrevet Januar 28, 2012 Du har fått meg Lasse ikke sant? Tror ikke det. har desverre ikke anledning til å sjekke det heller uten å ta kontakt med gamle banken. kansje du klarer å se det i nettbanken din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1298 Skrevet Januar 28, 2012 Jeg skal kjøre metallen bort denne uken. Hvis dere har metall hjemme som skal hives, bare ta det med til verksted. Når skal du gjøre dette? Har du stor bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1299 Skrevet Januar 28, 2012 Når skal du gjøre dette? Har du stor bil? bare en liten tilhenger bak E85-bomberen vet ikke. onsdag tenkte jeg. siden tirsdager er skrudag for de fleste. da har alle sjansen å ta med ting ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1300 Skrevet Januar 29, 2012 Tror ikke det. har desverre ikke anledning til å sjekke det heller uten å ta kontakt med gamle banken. kansje du klarer å se det i nettbanken din? trodde eg hadde d, men va usikker så måtte spør... Ska sjekka nettbanken på mandag, den kodedingsen ligge på jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...