#1301 Skrevet Januar 29, 2012 Noen som har tenkt seg utover i kveld? Tenkte jeg skulle skru opp bakstillingen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1302 Skrevet Januar 29, 2012 (endret) Robin... Lynet McDonald er trist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1303 Skrevet Januar 29, 2012 hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1304 Skrevet Januar 29, 2012 Robin... Lynet McDonald er trist... Han burde vel heller være glad at meg og Søren har ryddet ut all dritten som lå inni:) Men det er vel det at den vet at den snart skal hugges... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1305 Skrevet Januar 30, 2012 kjører metall på onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1306 Skrevet Februar 5, 2012 Var ute en liten tur i dag.. men der var det ikke mange. Har alle begynt å kjøre snøfjøl?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1307 Skrevet Februar 5, 2012 Ikke i dag, men skulle gjerne vært det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1308 Skrevet Februar 5, 2012 Hehe snøfjøl for alle penga:p neida vis tempen tilater det varmere en minus 3:p så regner eg me tar turen på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1309 Skrevet Februar 5, 2012 Blir en tur på meg ut på tirsdag.. Montera nye dyse og trimchip i a4en hvis ann passe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1310 Skrevet Februar 5, 2012 MÅ ut i dag, siden jeg glemte snøskuffen den ute... Nå kan jeg ikke måke hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1311 Skrevet Februar 6, 2012 Da trenger jeg litt hjelp i løpet av uka for å hente sveisebordet som jeg har snakket om. Trenger hjelp av en som har bil med hengerfeste, eller en som varebil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1312 Skrevet Februar 6, 2012 Da trenger jeg litt hjelp i løpet av uka for å hente sveisebordet som jeg har snakket om. Trenger en bil med henger... Har bil jeg, tilhenger kan jeg kanskje skaffe. Send meg melding med tid og sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1313 Skrevet Februar 6, 2012 Har bil jeg, tilhenger kan jeg kanskje skaffe. Send meg melding med tid og sted Alle dager bortsett fra onsdag passer denne uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1314 Skrevet Februar 6, 2012 Er det mange som skal ut i morgen? Vi har henger på jobben men hverken TT'en eller A1'en har hegerfeste. Så i 18-tiden i morgen trenger jeg en frivillig til sveisbord henting. Med et lite forbehold om at tilhengeren er ledig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1315 Skrevet Februar 6, 2012 Blir desverre ikke noe tur på meg i morgen skal inn og jobbe på Foldøy så då drøyer eg til Onsdag Petter venter på deler så tror kansje han og drøyer til Onsdag. Fikk ikke Søren sjangs alikevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1316 Skrevet Februar 6, 2012 Renaulten har hengarfeste! Fruen ska ut på ting onsdag og torsdag så då tar eg turen i mårå uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1317 Skrevet Februar 6, 2012 Hvor stor henger er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1318 Skrevet Februar 6, 2012 Renaulten har hengarfeste! Fruen ska ut på ting onsdag og torsdag så då tar eg turen i mårå uansett. Forbanna sjef så ikke kan ta ein telefon å sjekka om det er greit for meg og jobba lenge. då får eg ikke sjangs å holda deg i øyrene. Spørst om det blir noe tur på meg denne uka då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1319 Skrevet Februar 6, 2012 Hvor stor henger er det snakk om? Ikke stor... Bordet er vel ca 120x60... Jeg skal måle å se om det kanskje får plass i en caddy.... Har du tid i morgen Søren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1320 Skrevet Februar 6, 2012 Ja, så jeg må ikke skaffe henger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1321 Skrevet Februar 6, 2012 Tror vi har en henger tilgjengelig, men det må jeg sjekke opp på jobb i morgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1322 Skrevet Februar 6, 2012 Tror vi har en henger tilgjengelig, men det må jeg sjekke opp på jobb i morgen.... sendt meg skiltnummer når du vet mer. mulig jeg ikke har lov å trekke den... er jo så dumme regler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1323 Skrevet Februar 6, 2012 Det skal jeg gjøre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1324 Skrevet Februar 13, 2012 Har sendt ut betalingsinfo på sveiseapparat, gass og flaska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1325 Skrevet Februar 17, 2012 Tenkte meg ud ein tur i kveld, nogen andre som ska udøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...