#1351 Skrevet Februar 20, 2012 De fleste av oss jobber til kl 16:00. Men jeg skal forsøke å gå litt tidligere i morgen så kan jeg komme ut å hjelpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1352 Skrevet Februar 20, 2012 Meg, Petter og Tatlepåsen kommer i 17.30-18.00 tia så kan bistå med det som er nødvendigt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1353 Skrevet Februar 21, 2012 kl.17.30 regne eg med at me e ferdige for godt over ein time siden:) Men eg får klara meg sjøl på ein eller aen måde, finne nok ut av det ska dåkk se;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1354 Skrevet Februar 21, 2012 Jeg kommer ut etter jobb. Ca kl 15:46. Jeg har noen stropper i bilen, men vi trenger nok noen fler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1355 Skrevet Februar 21, 2012 Good:) Det henger vel noen løftestropper på Søren sin plass også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1356 Skrevet Februar 21, 2012 Skulle gjerne ha vært med om jeg hadde vært hjemme men er på jobb i Sandnessjøen og ikke hjemme før om to uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1357 Skrevet Februar 21, 2012 Skulle gjerne ha vært med om jeg hadde vært hjemme men er på jobb i Sandnessjøen og ikke hjemme før om to uker Du må lære deg å prioritere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1358 Skrevet Februar 21, 2012 Du må lære deg å prioritere. Har som nevnt sagt opp, så har tatt en prioritering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1359 Skrevet Februar 21, 2012 Vaskern stå ute nå. Veldig bra innsats av Robin og Thomas!!! Takk skal dere ha! Var jo MASSE folk ute i dag. Koselig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1360 Skrevet Februar 21, 2012 Ja var bra i dag. kanon at någen hadde sjangs å komme tidligt for å få ut vaskeren. Ble stort sett rydding og båsbrenning i dag, men det må til det og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1361 Skrevet Februar 21, 2012 Ja, har brennt en god del i dag. Skal fortsette neste gang igjen og rydde foran sikringsskapet... Han jæveln har jo ikke ryddet etter seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1362 Skrevet Februar 22, 2012 Ja var bra i dag. Synes egentlig ikke at det var så bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1363 Skrevet Februar 22, 2012 Synes egentlig ikke at det var så bra.... Nei kansje ikke for alle ,men det ordner seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1364 Skrevet Februar 22, 2012 Og jeg sier takk for hjelpen til alle som var med og hjalp meg med girkassen og clutchen i går:) Thomas: Det ordner seg alltid for snille gutter vet du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1365 Skrevet Februar 22, 2012 No problem fått bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1366 Skrevet Februar 22, 2012 Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1367 Skrevet Februar 22, 2012 PÅ plass siden i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1368 Skrevet Februar 22, 2012 PÅ plass siden i går. Nice! Hvor mange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1369 Skrevet Februar 22, 2012 Nice! Hvor mange? 11kg edit: plastskilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1370 Skrevet Februar 22, 2012 Synes egentlig ikke at det var så bra.... Ka så skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1371 Skrevet Februar 22, 2012 Var ein som starta ein bil fra døråpningen så stod den uheldigvis i gir så den hoppa rett inn i juul sin TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1372 Skrevet Februar 22, 2012 Kjedelig! Sånn me har forsikring te! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1373 Skrevet Februar 22, 2012 Ikkje at eg va der å såg skaden. Men vil tro at de e billigare å kjøpa nye fangar(hvis de va de bilen traff) m lakk enn å mista bonusen hvis du har flære bilar. Kan fort bli dyrt Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1374 Skrevet Februar 22, 2012 Vis ingen fester er gått så holder det nok å lakkere fangeren. Då er det ikke vits å bruke forsikringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1375 Skrevet Februar 22, 2012 Håper bare ripene i fangeren ikke er for dype... Alf; Men mister du ikke bonus'en bare på den bilen som var innvolvert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...