#1501 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1502 Skrevet Mars 5, 2012 Med en slik dustemikkeljobb som jeg har så har jeg ikke sjangs til å møte opp! Men satser på at dere kommer frem til en minnelig løsning uten meg tilstedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1503 Skrevet Mars 5, 2012 De som kommer; Eivind W Petter B. Robin Søren Petter L. Lasse Kjell Thomas Usikker; Eirik B. Kommer Ikke; Joakim (har han smrt phone kan han ringe inn via Facetime / Skype) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1504 Skrevet Mars 5, 2012 De som kommer; Usikker; Eirik B. Kommer Ikke; Joakim (har han smrt phone kan han ringe inn via Facetime / Skype) Hei. Jeg kan ikke komme hvis det er i dag! Men hadde vert fint hvis noen kunne sendt et møterefarat på mail til alle i lokalet etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1505 Skrevet Mars 9, 2012 Eg føler meg ensom her ute. Blir eg aleina heile kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1506 Skrevet Mars 9, 2012 Hehe, e du ensomme der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1507 Skrevet Mars 9, 2012 Eg føler meg ensom her ute. Blir eg aleina heile kvelden? Trodde du skulle ut i morra? I morra skal kjæresten jobbe hele dagen og min Robin er på hyttetur Jeg skal ut i morra... Alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1508 Skrevet Mars 9, 2012 Slapp av eg skal ut hele dagen i mårå bilen står i bukken nå men eg får den ikke kjørbar i dag så håper det går bra at den står der til i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1509 Skrevet Mars 9, 2012 Hehe, e du ensomme der ute? Buhuu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1510 Skrevet Mars 9, 2012 Någen som har luftpistol her ute eg kan låna? Låne kompressoren din kjell evt. Må prøva å finna ein lure måte å tømme tanken på bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1511 Skrevet Mars 9, 2012 Slapp av eg skal ut hele dagen i mårå bilen står i bukken nå men eg får den ikke kjørbar i dag så håper det går bra at den står der til i morgen. Good. Når skal du være ute da? Någen som har luftpistol her ute eg kan låna? Låne kompressoren din kjell evt. Må prøva å finna ein lure måte å tømme tanken på bilen:p Kjell har luftpistole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1512 Skrevet Mars 9, 2012 Gammlingen trenger litt hjelp med det flyvende teppe så kommer etter det 12-13 tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1513 Skrevet Mars 9, 2012 Ja, bare å låna.. Luftpistolen henge på meine eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1514 Skrevet Mars 9, 2012 du kan låne luftgevær av meg hvis du tror d fikse biffen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1515 Skrevet Mars 9, 2012 du kan låne luftgevær av meg hvis du tror d fikse biffen:p Biffen greide du fint å avliva sjøl uten våpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1516 Skrevet Mars 10, 2012 Noen andre som skal ut i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1517 Skrevet Mars 10, 2012 skal ut en tur jeg iallefall men blir ikke så lenge:) får se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1518 Skrevet Mars 10, 2012 Eg hadde tenkt meg ut ein tur, men så ringte vakt telefonen... Så nå sitte eg på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1519 Skrevet Mars 10, 2012 Va ute ein tur, så kom Lasse og så stakk eg igjen. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1520 Skrevet Mars 10, 2012 Va ute ein tur eg og, så stakk me å spiste cheesburgerar, men så va me tebake igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1521 Skrevet Mars 10, 2012 Jepp og bukken er ledig igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1522 Skrevet Mars 12, 2012 Hva sier dere til å spleise på et 100ltr fat Agip Racing 10-60 olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1523 Skrevet Mars 12, 2012 Hva sier dere til å spleise på et 100ltr fat Agip Racing 10-60 olje? Er med på det. Om ikke fat så er det jo rimelig å kjøpe kartonger med 4 liter kanner også. Lettere å fordele også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1524 Skrevet Mars 12, 2012 Jeg er med, men enig med Eirik. Heller flasker eller småfater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1525 Skrevet Mars 12, 2012 ja, vi kan også bare kjøpe x antall esker, alt etter hvor mange som er med:) 1 eske = 24ltr (6 flasker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...