Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Enig med Lasse, desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, ikke aktuelt for min del pga for mange folk vi ikke kjenner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også enig med Lasse. Vi er dessverre nødt for å være litt restriktive på slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forståelig :) Men måtte iallfall spørre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

absolut lov å spør :)

 

lykke til med leting. dukker nok noe opp i områden :).

 

mvh

søren

 

- sendt fra telefonen -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en svart "skinn"sofa som eg tenkte eg sko kvitte meg med pga ny.. så tenkte eg å nevna d her først, om d kunne være interessant å hatt den i lokalet? trenge svar sånn rimelig fort.. hvis isje ryke an på dynga.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en svart "skinn"sofa som eg tenkte eg sko kvitte meg med pga ny.. så tenkte eg å nevna d her først, om d kunne være interessant å hatt den i lokalet? trenge svar sånn rimelig fort.. hvis isje ryke an på dynga.. :P

 

Dett hadde vært nice! Men eg har ikkje tilgang på egna bil lenger te å henta med :( Noen så har tilhenger? E krok på Renaulten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har både bil me hf og henger at the moment så eg kan levera i lokale idag hvis noen kan ver med å bæra :P

har og en 2seter i samme stil som står på ålgård som åg sikkert hadde passt fint i lokalet :) som evt kan hentes en annen gang..

3seteren står på henger i sandnes, klar te å kjøras ud :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har både bil me hf og henger at the moment så eg kan levera i lokale idag hvis noen kan ver med å bæra :P

har og en 2seter i samme stil som står på ålgård som åg sikkert hadde passt fint i lokalet :) som evt kan hentes en annen gang..

3seteren står på henger i sandnes, klar te å kjøras ud :)

 

Eg e stuck hjemma med guttungen så såve, madammen e ute å lufte vede (les: utepils i byn :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe oki.. men ska eg bare kjøra an ud å setta an utfor lokale? går greit å flytta an bare 1 person åg.. :P tror eg hehe..

sko helst ha levert hengeren i dag ser du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du et bilde? Me e litt manko på sofa her hjemma for tiå..

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lø av av utfor lokale hvis du orke, så får me lempa an innfor porten i mårå :) E ikkje akkurat meldt så mye regn så det går nok fint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar bukken litt i dag, må gjør firergolfen Vålerklar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar bukken litt i dag, må gjør firergolfen Vålerklar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger bukken litt jeg og til oljebytte :) Men har noe småtteri å gjøre mens du evt henger i bukken :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger bukken litt jeg og til oljebytte :) Men har noe småtteri å gjøre mens du evt henger i bukken :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar bukken i morra. må bare feste og bytte bensinfilter skikkelig. plus en liten heck før våler og tysklandturen.

 

- sendt fra telefonen -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar bukken i morra. må bare feste og bytte bensinfilter skikkelig. plus en liten heck før våler og tysklandturen.

 

- sendt fra telefonen -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reserverer bukken i helgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stikke ut i lokalet nå, någen andre så ska? Tenkte å bruka bukken, blei lide skruing i heljå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar bukken i morgen. turbobytte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha bukken i dag og fra 18.00 og utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg ein tur ut på lokalet nå for å se om eg finner noe løsning på surge problematikken med den nye turboen så vis noen kjeder seg og vil ta ein tur og har gode tips så er eg der ute:)

 

97684621

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.